Junibebisar 2016
Välkomna till nya tråden för oss som väntar barn mer BF under juni månad 2016!
BF/infolista nedan;
6/6 WielkiP (24 år, Skövde, tredje barnet)
Välkomna till nya tråden för oss som väntar barn mer BF under juni månad 2016!
BF/infolista nedan;
6/6 WielkiP (24 år, Skövde, tredje barnet)
Går in i vecka 8 idag... illamåendet håller sig i och är tröttare än jag vet inte vad... som att gå i en dimma ibland..hur länge tror ni man kan dölja magen under kläderna? Hade velat göra det till RUL men känns svårt ;)
vi får hoppas att den svullna magen snart lägger sig igen :)
Det är svårt att dölja fram till vecka 19/20....ska själv försöka mig på det för första gången, får se hur det går :)
Jag stannar gärna om jag får :) kommer säkerligen gå över till juni iaf om jag nu skulle vara beräknad till slutet på maj ???? med dottern gick jag över 10 dagar. Hon va beräknad till 1 juni kom den 11 .
Jag funderade på det, men då man får bekosta det själv ca 6000-10000 kr så gör jag moderkaksprov istället.
Hej! Är 29 år väntar mitt första barn bor utanför Jönköping och är beräknad Till 2 juni
Jag stannar gärna om jag får :) kommer säkerligen gå över till juni iaf om jag nu skulle vara beräknad till slutet på maj ???? med dottern gick jag över 10 dagar. Hon va beräknad till 1 juni kom den 11 .
Grattis till er alla nya som tillkommit i tråden :)
Nu vågar jag mig nog på att smyga in här. Väntade från början barn i april, dock blev det ett missfall I v. 8 (7+6) den 8 september. I förrgår kväll och igår morse plussade jag på nytt 37 dar efter missfallet började. :) idag fick jag positivt på ett digitalt från rfsu.
Vet inte när i Juni jag är beräknad då jag inte vet när befruktning har skett men gissar att runt 23:de kommer bli bf. Ska ringa bm på måndag för inskrivning igen och sen boka ul för att veta hur långt gången jag är. :)
Hej! En till som precis plussat. Beräknad till 22/6 med andra barnet. Har en son som är 7 månader så kommer bli drygt 15 månader mellan barnen om allt går som det ska! Jag är 24 år, sambon 23. Bor i villa i norra sverige och har varit tillsammans i 8 år.