• Wielkip

Junibebisar 2016

Välkomna till nya tråden för oss som väntar barn mer BF under juni månad 2016!

BF/infolista nedan;

6/6 WielkiP (24 år, Skövde, tredje barnet)

Dottern Charlie Mars-12. Sonen Sigge Oktober-13
  • Svar på tråden Junibebisar 2016
  • Tudelu

Jag får tacka för den korta tiden med er och önska er alla lycka till. Här gick det åt skogen trots allt, satte mig på toa imorse och då rann det blod. Har magsmärtor och bara bölar som ett litet barn. :(

Efter så många månader av försök så känner jag nu att jag inte kommer orka börja om igen. Jag orkar inte fler månader av negativa test och ännu mer oro om det mot all förmodan skulle ta sig igen nån gång. Det är nog meningen att vi ska ha vår dotter och inget mer.

Kram på er.

• Mamacitaa
    Moneal skrev 2015-10-14 20:03:46 följande:

Välkommen och grattis! :)

Tack så mkt :)
    7 Maj/ 8 okt/21 aug/BF 2016
  • Wielkip

Första besöket hos bm gjort nu idag, v 6+2. Hälsosamtal och lite olika tester, hatar blodproverna! Nästa besök blir den 12 nov och då ska vi kika på tider för KUB :)

• Hönaböna

Hej på er!

Jag har kikat in i denna tråden ett par gånger och tänkte att jag kanske kunde få gå med? 

Plussade redan i måndags med ett supersvagt streck och tog ett nytt test igår som visade plus på cb. Skulle få min mens nu imorgon så jag är i ett väldigt tidigt stadie, v4 (3+4).

Jag är 30 år, har två fina döttrar sen tidigare, födda 2009 och 2011. Dom kommer bli superglada av nyheten när vi väl ska berätta det då dom tjatar om syskon titt som tätt. Flört

Ikväll ska jag på middag med min syster och min mamma, gäller att ha tungan rätt i mun! Solig

• mallar

Hoppas på att få vara med här. Är just nu i 5+5 och väntar andra barnet. Beräknad bf 11 juni typ. Första barnet fött i jan 2014.

Konstigt nog är jag nojjigare för missfall denna gången. I natt drömde jag till och med att jag började störtblöda. Alla brukar ju säga att man är coolare med andra graviditeten.

• mallar
    tofslan skrev 2015-10-14 10:49:17 följande:

Jag har så väldigt lite symptom, det känns oroligt. Cirka vecka 5+3 nu och de enda symptomen är dålig hy (kan man ju ha ändå), och extra kissnödig. En liten aning ömma bröst ibland men inte hela tiden. Har under mina tidigare graviditeter haft mer symptom än såhär. Om allt är bra är det ju guld såklart att känna såhär lite. Ultraljud om 6 dagar, känns så långt tills dess...

Jag har inga symptom heller. Men det hade jag inte när jag väntade min dotter heller så försöker se det som något positivt. Men man vågar ju knappt tro man är gravid. I förra graviditeten trodde jag det inte förrän jag fick ett ul i v 12.
  • EmManny
    Tudelu skrev 2015-10-15 09:42:36 följande:

Jag får tacka för den korta tiden med er och önska er alla lycka till. Här gick det åt skogen trots allt, satte mig på toa imorse och då rann det blod. Har magsmärtor och bara bölar som ett litet barn. :(

Efter så många månader av försök så känner jag nu att jag inte kommer orka börja om igen. Jag orkar inte fler månader av negativa test och ännu mer oro om det mot all förmodan skulle ta sig igen nån gång. Det är nog meningen att vi ska ha vår dotter och inget mer.

Kram på er.

Beklagar verkligen! Förstår hur du känner!
  • malin-pw

Tänker på er!

Tudelu skrev 2015-10-15 09:42:36 följande:

Kram på er.

Svar på tråden Junibebisar 2016