Junibebisar 2016
Välkomna till nya tråden för oss som väntar barn mer BF under juni månad 2016!
BF/infolista nedan;
6/6 WielkiP (24 år, Skövde, tredje barnet)
Välkomna till nya tråden för oss som väntar barn mer BF under juni månad 2016!
BF/infolista nedan;
6/6 WielkiP (24 år, Skövde, tredje barnet)
Jag har fått tipset av barnmorska att om man är orolig kan man göra ett digitalt gravtest. Eftersom jag är gravid med ivf görs ett vul runt v 7. Så om jag gör ett test lite då å då kan jag se på testet om veckorna ändrar sig. Har testet fastnat på tex v3-4 men jag vet att jag är i v6, ja då vet man att det inte gått så bra.
Beklagar för alla som hoppar ur
det gör mig så ledsen!
Stort lycka till er i framtiden <3
Hej hittade denna tråd när jag googlade runt lite och tänkte att min fråga kanske skulle passa här. Har två barn varav yngsta fyller 1 nu i veckan. Vi planerar inga fler barn och jag äter cetazette mini piller. Den 23/9 fick jag min mens den 7/10 kände jag som molvärk men tänkte inte så mycket på det vi hade sex den 3/10 och den 10/10, Nu i tisdags alltså 7 dagar efter molvärk en fick jag en liten blödning som ändå st kom rött på pappret när jag var på toa sen inget mer. Idag 9 dagar efter molvärk kom ytterligare pytte lite blod mer som blodblandad flytning. Mår illa på morgnarna och kvällarna samt känner molvärk varje dag sedan den 7/10 ibland mer ibland mindre. Fattar ingenting. Jag vill gärna ha ett tredje barn om några år men inte nu sambon däremot vill inte ha fler barn. OM jag nu skulle vara gravid så vägrar jag göra abort. Vad tror ni låter det som en gravidetet? Isånafall blir bf runt den 27/6 + att jag har 2 akuta kr i bagaget så om det blir en gravidetet till så blir det planerat ks
Hej! Plussade i veckan. BF 22/6 2016 andr barnet :) finns det någon hemlig Facebook grupp?
Hej! Plussade i veckan. BF 22/6 2016 andr barnet :) finns det någon hemlig Facebook grupp?
Hejsan här är det en till som har + bf 19 juni .
Jag har fått tipset av barnmorska att om man är orolig kan man göra ett digitalt gravtest. Eftersom jag är gravid med ivf görs ett vul runt v 7. Så om jag gör ett test lite då å då kan jag se på testet om veckorna ändrar sig. Har testet fastnat på tex v3-4 men jag vet att jag är i v6, ja då vet man att det inte gått så bra.
Vem kan jag pma på fb för att gå med i gruppen? Vad heter den personen på fb? Är det helt säkert att mina vänner inte kommer se gruppen eller att jag är med?
Nån mer som är yr, skakig och har hjärtklappning?
Vem kan jag pma på fb för att gå med i gruppen? Vad heter den personen på fb? Är det helt säkert att mina vänner inte kommer se gruppen eller att jag är med?