Junibebisar 2016
Välkomna till nya tråden för oss som väntar barn mer BF under juni månad 2016!
BF/infolista nedan;
6/6 WielkiP (24 år, Skövde, tredje barnet)
Välkomna till nya tråden för oss som väntar barn mer BF under juni månad 2016!
BF/infolista nedan;
6/6 WielkiP (24 år, Skövde, tredje barnet)
Hej!
Jag tänkte också hoppa in i den här gruppen. Ingen av mina vänner är gravida och jag tror att min man kommer tröttna på alla mina funderingar o tankar kring graviditeten så vad kunde vara bättre än att få ur sig allt detta här liksom? :D
Vi har vetat i en vecka att jag är gravid och enligt gravidappen så är jag i vecka 4+5 :) Känns hur coolt som helst men har lite svårt att fatta att jag faktiskt är gravid. Än så länge har jag bara lite ömma bröst och känner mig extra trött på kvällarna, i övrigt mår jag som vanligt :) Jag är väl konstig men jag ser nästan fram emot att få fler gravidbesvär, då kanske jag äntligen fattar på riktigt att det växer ett litet frö i mig :P
Grattis! Då har du "samma" som jag, BF 12 juni och dottern född jan 2014 :)
Är det någon mer än jag som redan fått mage? Många som säger att man får det tidigare med andra barnet men såhär tidigt??
Har berättat för ena syskonet och sambons syster pga kommande fester, kommer nog snart berätta fr övriga i familjerna. Jag resonerar att jag berättar för de som jag vill ha stöd ifrån vid ev missfall!
Hoppas på att få vara med här. Är just nu i 5+5 och väntar andra barnet. Beräknad bf 11 juni typ. Första barnet fött i jan 2014.
Konstigt nog är jag nojjigare för missfall denna gången. I natt drömde jag till och med att jag började störtblöda. Alla brukar ju säga att man är coolare med andra graviditeten.
Hej!
Jag tänkte också hoppa in i den här gruppen. Ingen av mina vänner är gravida och jag tror att min man kommer tröttna på alla mina funderingar o tankar kring graviditeten så vad kunde vara bättre än att få ur sig allt detta här liksom? :D
Vi har vetat i en vecka att jag är gravid och enligt gravidappen så är jag i vecka 4+5 :) Känns hur coolt som helst men har lite svårt att fatta att jag faktiskt är gravid. Än så länge har jag bara lite ömma bröst och känner mig extra trött på kvällarna, i övrigt mår jag som vanligt :) Jag är väl konstig men jag ser nästan fram emot att få fler gravidbesvär, då kanske jag äntligen fattar på riktigt att det växer ett litet frö i mig :P
har någon gjort ett ultraljud i vecka 6+2? vad visade det för er? vad sade dom?
Hej hej allihopa :) här väntar jag mitt andra barn med min nya fästman som enligt tabellen är räknat att komma runt den 4:e Juni nästa år, är just nu i v. 6+4.
Denna graviditet är inte detsamma som när jag väntade min son, super känslig mage och dålig tarm rörelse, har samtidigt blivit mer trött i ryggen och får ibland ilande känsla i vänstra höften.
Någon här som funderat på NIPT-test? Eller som gjort i em tidigare graviditet. Vi tänkte nog göra det om allt går vögen
Hej!
Jag är väl konstig men jag ser nästan fram emot att få fler gravidbesvär, då kanske jag äntligen fattar på riktigt att det växer ett litet frö i mig :P