Junibebisar 2016
Välkomna till nya tråden för oss som väntar barn mer BF under juni månad 2016!
BF/infolista nedan;
6/6 WielkiP (24 år, Skövde, tredje barnet)
Välkomna till nya tråden för oss som väntar barn mer BF under juni månad 2016!
BF/infolista nedan;
6/6 WielkiP (24 år, Skövde, tredje barnet)
Hej! En till som precis plussat. Beräknad till 22/6 med andra barnet. Har en son som är 7 månader så kommer bli drygt 15 månader mellan barnen om allt går som det ska! Jag är 24 år, sambon 23. Bor i villa i norra sverige och har varit tillsammans i 8 år.
Idag fortsätter blodet rinna & klumpar. Fick komma till gynakuten men det rann inte tillräckligt med blod för att få tid direkt så ska dit på eftermiddagen :( de ville inte ens ge mig undersökning tid, fick tjata mig tull ert :(
Hej,
Det här känns både läskigt och spännande.
Jag är 38 år & + för 3 dagar sen & om man förstår beräkningarna rätt så ska jag ha 21-22 juni.
Har ni berättat för några i er omgivning?
När vågar man göra det?
Grattis till alla er andra!
Idag fortsätter blodet rinna & klumpar. Fick komma till gynakuten men det rann inte tillräckligt med blod för att få tid direkt så ska dit på eftermiddagen :( de ville inte ens ge mig undersökning tid, fick tjata mig tull ert :(
Hej,
Jag är 38 år & + för 3 dagar sen & om man förstår beräkningarna rätt så ska jag ha 21-22 juni.
När vågar man göra det?
Hej,
När vågar man göra det?
Hej,
När vågar man göra det?
Ja värdelös hantering här i Västerås. 1177 var riktigt sämst också som bad mig förklara hur mkt blod det kommit och om jag var yr, på en skala 1-10 hur ont det gör osv. Vem har tid och lust att svara på sånt nät man panikgråter och blodet rinner :(
Jag vet att missfall är vanligt men bara för det ska man inte behöva nonchaleras :/
Får tänka positivt att allt har en mening helt enkelt...