Junibebisar 2016
Välkomna till nya tråden för oss som väntar barn mer BF under juni månad 2016!
BF/infolista nedan;
6/6 WielkiP (24 år, Skövde, tredje barnet)
Välkomna till nya tråden för oss som väntar barn mer BF under juni månad 2016!
BF/infolista nedan;
6/6 WielkiP (24 år, Skövde, tredje barnet)
Plusade för 1 timme sen! :D Fick negativt första gången jag provade när jag var 4 dagar sen så nu blev jag sllt förvånad ;)
Grattis
Grattis!!
Plusade för 1 timme sen! :D Fick negativt första gången jag provade när jag var 4 dagar sen så nu blev jag sllt förvånad ;)
Är det bara jag som fått konstant hunger? jag gjorde en gastric bypass och har inte haft hunger sedan operationen alls, och nu när man är gravid vill jag äta hela tiden..
Jag rapar hela tiden med, inte så fresh haha!
Välkommen vecka 8.
Känns som tiden går både fort och långsamt. Tittar jag på procenten så tickar det ju på bra....inte långt kvar till 20% vilket innebär 1/5 gjord!!!
Kom knappt upp ur sängen i morse. Så himla trött! Och jag ska ha inskolning på jobbet idag. Känns som jag kommer göra massa fel och bara lulla runt haha
Grattis till alla nya plussar!
varmt välkomna :)
Vecka sju idag. Värsta illamåendet hittills.
Rädd att spy om jag äter.
Nån som testat Postafen eller liknande? Blir man jättetrött av det?
Usch jag har legat i magsjuka igår och haft 38,5 i feber både igår och inatt. Nu börjar det bli bättre här. Men så himla jobbigt att va gravid och magsjuka plus feber och har inflammerat tandkött där ena visdomstanden håller på att växa upp.. Allt på en å samma gång .
Är i vecka 4+4 idag :) va en vecka sen jag plussade nu :) hoppas att allt går bra! Varit lite orolig nu när jag hade så hög feber och magsjuka. Men va nog ingen fara :)