Junibebisar 2016
Välkomna till nya tråden för oss som väntar barn mer BF under juni månad 2016!
BF/infolista nedan;
6/6 WielkiP (24 år, Skövde, tredje barnet)
Välkomna till nya tråden för oss som väntar barn mer BF under juni månad 2016!
BF/infolista nedan;
6/6 WielkiP (24 år, Skövde, tredje barnet)
har någon gjort ett ultraljud i vecka 6+2? vad visade det för er? vad sade dom?
har någon gjort ett ultraljud i vecka 6+2? vad visade det för er? vad sade dom?
Då är du iaf längre gången än vad jag är. Jag är iofs inte helt hundra på om min app stämmer, men runt 4+5 borde jag vara. Har fått inskrivningstid hos bm i slutet på nov vilket känns som en heeeeeel evighet. Jag är sugen på att om några veckor göra ett vul, bara för att se så att kotten lever. Men å andra sidan så känner jag att äsch, det är säkert ingen fara så länge jag inte blöder eller har jätteont...
Jag har ingen aning om vad ett privat ul kostar här i krokarna men antar att det är några kronor.. Det är väl bara att ta en dag i taget och verkligen hoppas på att allt går vägen. Vi har nog bestämt oss för att inte göra något kub-test. Vi har inga några kromosomförändringar i släkten och jag har åldern på "rätt" sida (är snart 25). Det skulle kosta 1500 att göra ett kub-test i vårt landsting och det är vi inte beredda att betala (om vi inte av någon anledning blir rådda av bm att göra det).
Det är bara att som sagt ta en dag i taget och vänta till v 18-19 när det är dags för rul :P Men oj, vad långt fram det är!!!
Jag har fått tipset av barnmorska att om man är orolig kan man göra ett digitalt gravtest. Eftersom jag är gravid med ivf görs ett vul runt v 7. Så om jag gör ett test lite då å då kan jag se på testet om veckorna ändrar sig. Har testet fastnat på tex v3-4 men jag vet att jag är i v6, ja då vet man att det inte gått så bra.