• Wielkip

Junibebisar 2016

Välkomna till nya tråden för oss som väntar barn mer BF under juni månad 2016!

BF/infolista nedan;

6/6 WielkiP (24 år, Skövde, tredje barnet)

Dottern Charlie Mars-12. Sonen Sigge Oktober-13
  • Svar på tråden Junibebisar 2016
  • LisanCF

Plussade i söndags å är ganska säker på att jag går in i V6 idag. Borde då bli BF 160616:)

• annieh897

Inatt sov jag elva timmar. Nu har jag legat i soffan och sovit/dåsat i snart två timmar. Jag är så fruktansvärt trött!

• Tudelu
    Erla skrev 2015-10-17 10:52:15 följande:

Hade också en blödning för några dagar sedan. Ca en tsk färskt blod och sedan bara lite brunt och ljusbrunt sedan dess. Önskar jag vågade ta ett test för att se om jag ökat i veckor, men är så fruktansvärt rädd att det ska visa annat än 3+ :/

Jag var också rädd för att testa . Men samtidigt är det skönt att få se resultatet, oavsett vad det är. Jag hatar denna ovisshet :( Att det ökar ger ju inte heller några garantier men åtminstonde ger det en NÅGOT mer än gyn's ihåliga svar :/
  • ostpaj
    ebe91 skrev 2015-10-17 10:11:20 följande:

Jag köpte amningsbh i v 12 vid förra graviditeten, men den blev för liten direkt. Gick från 75B till 80E när mjölken rann till...

Haha, härligt! Jag kommer ihåg när jag kom hem från BB med förra och minns att tuttarna kändes som 2liters colaflaskor.

Nu har jag 75 c och tuttarna bara väller över kanterna. Ser fan inte klokt ut.
  • ebe91
    annieh897 skrev 2015-10-17 12:23:33 följande:

Inatt sov jag elva timmar. Nu har jag legat i soffan och sovit/dåsat i snart två timmar. Jag är så fruktansvärt trött!

Oh fy tusan så skönt! Jag har inte sovit en hel natt på snart ett år... Inatt tror jag lilleman (7 månader) vaknat säkert 10 ggr. Ätit 3 flaskor... Vet inte om jag börjat märka av graviditetströttheten, är ju som en levande zombie redan utan alla extra hormoner så ;)
  • ostpaj
    Tudelu skrev 2015-10-17 11:32:59 följande:

Är himla uppblåst jag också igen. Under dom små blödningarna jag hade försvann magen, men nu är den tillbaka .

Haha, WOW! Såhär tidigt! Är det första? Hur många tror du att du har där i?! :'D
  • annieh897
    ebe91 skrev 2015-10-17 12:37:23 följande:

Oh fy tusan så skönt! Jag har inte sovit en hel natt på snart ett år... Inatt tror jag lilleman (7 månader) vaknat säkert 10 ggr. Ätit 3 flaskor... Vet inte om jag börjat märka av graviditetströttheten, är ju som en levande zombie redan utan alla extra hormoner så ;)

Åh haha! Kanske ska vara glad att jag faktiskt kan och får sova så mycket jag vill under helgen i alla fall!
  • Tudelu
    ostpaj skrev 2015-10-17 12:38:44 följande:

Haha, WOW! Såhär tidigt! Är det första? Hur många tror du att du har där i?! :'D

Haha nej det är andra barnet. Jag misstänker ju att där inte är något alls i princip, nu blöder jag igen precis när dom bruna flytningarna hade avtagit :( Men vore ju skithäftigt om det var två!
  • Erla
    Tudelu skrev 2015-10-17 12:30:49 följande:

Jag var också rädd för att testa . Men samtidigt är det skönt att få se resultatet, oavsett vad det är. Jag hatar denna ovisshet :( Att det ökar ger ju inte heller några garantier men åtminstonde ger det en NÅGOT mer än gyn's ihåliga svar :/

Ja, du har nog rätt. Ska träffa bm på tisdag och se vad hon säger först. Tänkte jag skulle kolla efter privata gynmottagningar här i närheten och se om jag kan boka in ett tidigt ultraljud om inte bm erbjuder det dvs. Då kan man i alla fall se om det slår något hjärta :)
Svar på tråden Junibebisar 2016