Junibebisar 2016
Välkomna till nya tråden för oss som väntar barn mer BF under juni månad 2016!
BF/infolista nedan;
6/6 WielkiP (24 år, Skövde, tredje barnet)
Välkomna till nya tråden för oss som väntar barn mer BF under juni månad 2016!
BF/infolista nedan;
6/6 WielkiP (24 år, Skövde, tredje barnet)
Plussade i söndags å är ganska säker på att jag går in i V6 idag. Borde då bli BF 160616:)
3/6 solen88 (27 år, första barnet, Kungsholmen, Stockholm)
Inatt sov jag elva timmar. Nu har jag legat i soffan och sovit/dåsat i snart två timmar. Jag är så fruktansvärt trött!
Hade också en blödning för några dagar sedan. Ca en tsk färskt blod och sedan bara lite brunt och ljusbrunt sedan dess. Önskar jag vågade ta ett test för att se om jag ökat i veckor, men är så fruktansvärt rädd att det ska visa annat än 3+ :/
Jag köpte amningsbh i v 12 vid förra graviditeten, men den blev för liten direkt. Gick från 75B till 80E när mjölken rann till...
Inatt sov jag elva timmar. Nu har jag legat i soffan och sovit/dåsat i snart två timmar. Jag är så fruktansvärt trött!
Är himla uppblåst jag också igen. Under dom små blödningarna jag hade försvann magen, men nu är den tillbaka .
Oh fy tusan så skönt! Jag har inte sovit en hel natt på snart ett år... Inatt tror jag lilleman (7 månader) vaknat säkert 10 ggr. Ätit 3 flaskor... Vet inte om jag börjat märka av graviditetströttheten, är ju som en levande zombie redan utan alla extra hormoner så ;)
Haha, WOW! Såhär tidigt! Är det första? Hur många tror du att du har där i?! :'D
Jag var också rädd för att testa . Men samtidigt är det skönt att få se resultatet, oavsett vad det är. Jag hatar denna ovisshet :( Att det ökar ger ju inte heller några garantier men åtminstonde ger det en NÅGOT mer än gyn's ihåliga svar :/