Junibebisar 2016
Välkomna till nya tråden för oss som väntar barn mer BF under juni månad 2016!
BF/infolista nedan;
6/6 WielkiP (24 år, Skövde, tredje barnet)
Välkomna till nya tråden för oss som väntar barn mer BF under juni månad 2016!
BF/infolista nedan;
6/6 WielkiP (24 år, Skövde, tredje barnet)
Nån mer än mig som är yra? Jag är konstant yr i huvudet,har kollat blodtrycket som är bra.
Plussade för två dagar sen.
Bf 22 juni enligt nätet. Ska ringa BM på måndag.
Känner ingenting att jag är gravid. Förutom att mina tuttar har blivit ENORMA och jag överväger att köpa större behåar och undrar om man inte ska köpa amningsbehå på en gång :)
Mitt illamående har äntligen blivit bättre men det har istället bytts ut mot kräkningar och yrsel.
Idag tycker jag synd om mig själv och har bäddat ner mig i soffan medans min man jobbar. Jag skulle egentligen träffat mina vänner på ett fik idag men orkar inte. Hoppas på att detta går över snart så man mår bättre. Saknar att inte ha några symtom.
Plussade för två dagar sen.
Bf 22 juni enligt nätet. Ska ringa BM på måndag.
Känner ingenting att jag är gravid. Förutom att mina tuttar har blivit ENORMA och jag överväger att köpa större behåar och undrar om man inte ska köpa amningsbehå på en gång :)
Hej allesammans!
Jag är i v.5. Beräknad till 21 Juni.
Ont i brösten, spänner i magen men inga andra symptom. Mår inte illa eller är yr. Visserligen är jag ganska trött och vaknar supertidigt varje morgon.
Har inskrivning och hälsosamtal på Måndag.
Finns det någon i/omkring Växjö här?
Grattis till alla graviditeter!
Hoppar in här jag också ??????
23 år, från Skövde
Enligt egna beräkningar borde bf vara 18 juni så är i v 5.
Fortfarande jätte svaga, knappt synliga plus på gravtest men en hel del symptom.
Ömma bröst, illamående, supertrött hela tiden, kissar hela tiden osv.
Två missfall och ett ma tidigare och inga barn så hoppas det går vägen denna gång ????
Jag tror jag håller mig kvar ett tag till här. Verkar som blödningarna inte är så ihållande. Två gånger har det kommit färskt blod , men bara någon matsked och slutat direkt efter knappt en kvart.
Dom bruna flytningarna håller dock i sig.
Men nu börjar jag få ganska så ont i tuttarna igen och magen har återtagit sin svullna gravidform.
Får VUL på måndag men ska se om jag inte kan få åka in under helgen istället, denna ovisshet tär.på mig något enormt. Att pendla mellan hopp och förtvivlan flera gånger per dag känns så jäkla jobbigt !
Kvinnokliniken säger att det är 50/50. Antingen mf eller helt normala blödningar . Känns inte ett dugg bättre att prata med dom, även om det ju förmodligen är sanningen. Digitala testet har iaf ökat i veckor som det ska, om nu det är nåt att få hopp över :/
Nu har jag berättat för min syster som förra veckan sa "jag vet alltid när någon är gravid" Haha, tog det som en hint! Så när jag berättade blev hon såklart jätteglad men sa även då att det visste hon ju redan.
Är i v 6+1 och känner mig super uppblåst och otäck i magen
Är så trött att jag knappt kan hålla mig vettig på jobbet och blir det här värre kommer jag måsta sjukskriva mig några dagar för att få vila. Jobbar helg den här veckan men som tur var är det väldigt lugnt just idag.
Nu tror jag att jag vågar hoppa i här med. Går in i v 6 imorgon (tror jag, lite osäker på datum), plussade svagt för en vecka sedan och starkare i tisdags för att jag hade svårt att tro att det var sant efter åratal av försök.
Känner inte av mycket än på gott och ont, men hoppas och håller tummarna för att det här "första plusset" vill stanna hela vägen.
Är himla uppblåst jag också igen. Under dom små blödningarna jag hade försvann magen, men nu är den tillbaka .