• springa

BF juli 2016

Tänkte jag startar tråd för Bf juli 2016 då jag plussade för ett par dagar sedan på ÄL+10, och 3 gånger efter det ;).Detta är vårt 3e barn :) 

Fler som plussat med Bf juli? :)

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2015-11-09 10:30
    BF
    14/7 Springa- tredje barnet
    17/7 Theta- andra barnet
    17/7 Halo83- tredje barnet
    18/7 Millan1984- andra barnet
    20/7 Karniia - tredje barnet

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2015-11-09 18:12
    BF för Julimammor här:
    www.familjeliv.se/leave%3A//www.familjeliv.se/forum/thread/75980367-bf-lista-julibebisar-2016/1%23m1

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2015-11-09 19:27
    BF julimammor 2016:
    www.familjeliv.se/leave%3A//www.familjeliv.se/forum/thread/75980367-bf-lista-julibebisar-2016/1%23m1

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2015-11-09 19:40
    BF-lista julimammor 2016:
    www.familjeliv.se/forum/thread/75980367-bf-lista-julibebisar-2016/1

• Svar på tråden BF juli 2016
  • matildajoh

Hej allihopa! 

Har inte läst igenom de ni skrivit innan, de var ju hur mycket som helst =) här är en till med bf i juli! Är 21 år och har en dotter som precis fyllt 1 år! graviditeten var helt oplanerad och kom som en chock. men nu blrjar de sjunka in att vi ska bli föräldrar igen :)

finns det någon bf juli 2016 facebookgrupp? om inte, finns det intresse att vara med om jag skapar en? jag tycker de är lättare att följas åt på facebook =)

• skiz
    matildajoh skrev 2015-12-21 12:56:57 följande:

Hej allihopa! 

Har inte läst igenom de ni skrivit innan, de var ju hur mycket som helst =) här är en till med bf i juli! Är 21 år och har en dotter som precis fyllt 1 år! graviditeten var helt oplanerad och kom som en chock. men nu blrjar de sjunka in att vi ska bli föräldrar igen :)

finns det någon bf juli 2016 facebookgrupp? om inte, finns det intresse att vara med om jag skapar en? jag tycker de är lättare att följas åt på facebook =)

FB grupp är alltid kul, känns lite mer privat och enklare att hålla koll på vad som skrivs än på FL :)

Kul med en "happy suprise" så att säga, Grattis :)
  • matildajoh

Jag gör en facebookgrupp! Den kommer att vara hemlig, så för att kunna vara med måste ni skicka er mejladress åt mig så bjuder jag in er i gruppen! Eftersom gruppen är hemlig behöver man inte vara rädd för att något man skriver där ska synas i ena fb flöde. Så alla som vill vara med, skicka er mejladress åt mig!

• b2biis
    matildajoh skrev 2015-12-21 15:46:44 följande:

Jag gör en facebookgrupp! Den kommer att vara hemlig, så för att kunna vara med måste ni skicka er mejladress åt mig så bjuder jag in er i gruppen! Eftersom gruppen är hemlig behöver man inte vara rädd för att något man skriver där ska synas i ena fb flöde. Så alla som vill vara med, skicka er mejladress åt mig!

Kolla i lite tidigare inlägg, det finns redan en juli 2016 dwcebook grupp

men scrolla tillbaka ca 15 sidor då hittar du den
  • skiz

Ny fb grupp låter bra enligt, den som startas tidigare är nog väldigt full vid detta lag så kan vara skönt med en lite mindre grupp enligt mig :)

• Gabbbban

Hej. Jag heter Gabriella jag och min fästman väntar vårt första barn. Har Bf den 2/7
    Är i v.12+2.
    Vi har kub på onsdag och är väldigt nervös. 
    Äntligen får vi veta om det är någon där inne (Kenta) arbetsnamnet Skrattande

• MammaMia91

Jag har en fb grupp för bf juli 16 där vi redan är några stycken, gruppen är hemlig. Bara att skicka mejladress till mig i pm här så bjuder jag in :)

• MammaMia91
    skiz skrev 2015-12-21 18:02:19 följande:

Ny fb grupp låter bra enligt, den som startas tidigare är nog väldigt full vid detta lag så kan vara skönt med en lite mindre grupp enligt mig :)

I min fb grupp är vi 15 stycken så några till skadar inte :)
  • förstabejbis

Är nu inne i vecka 11 ( 10 + 2 ) och illamåndet har kommit tillbaka :(

Bf appen säger att för de flesta kvinnor så avtar illamåendet när man går in i vecka 12..

Har det varit så för er? Är så trött på detta :(

Svar på tråden BF juli 2016