• arh

Planerar barn - Unga föräldrar

Jag (19, 20 i jan) & min sambo (22 i nov-15) planerar barn och har ganska nyligen börjat försöka. Hade beräknad ägglossning 10/11, jag vill så gärna testa men ska hålla mig till planerad mens men jag håller verkligen tummarna att det blir som vi vill.

Det jag undrar är om det finns fler unga här inne som planerar/försöker för barn som kanske vill följas åt. 

- Jag gick idag in på en gravid app och läste lite och om jag nu är gravid så är jag i gravid vecka 4. Det jag egentligen ville läsa om var olika symtomer som man kan ha så här pass tidigt i en graviditet."De flesta har inga symtom såhär tidigt men en del kan redan nu känna: Illamående, spänningar i brösten och extra känsliga bröstvårtor." Jag inbillar mig säkert men mina bröst är smått ömma och även bröstvårtorna men jag hoppas att det är på riktigt.

• Svar på tråden Planerar barn - Unga föräldrar
  • Lilla Luna

Men nej, så irriterande. Kroppen som retas. :(

Villhaenliten skrev 2016-03-08 00:30:06 följande:

Hur komiskt att mensen väljer att dyka upp PRECIS när jag gör testet...

• arh
    Villhaenliten skrev 2016-03-08 00:30:06 följande:

Hur komiskt att mensen väljer att dyka upp PRECIS när jag gör testet...

Aj då :(
  • Lilla Luna
    Villhaenliten skrev 2016-03-08 14:08:44 följande:

Bara att ta nya tag & pricka in kommande ägglossning :)

Lycka till! Håller tummarna! :D
  • arh

Wihoo, ännu en ny vecka. Känns skönt att vara över halvägs i farozonen trots att oron finns kvar såklart, men samtidigt kan jag slappna av. Varje dag är en seger och det gäller ju genom hela graviditeten egentligen. Denna veckan har jag mitt första bm besök. Väntat på det här besöket i två veckor nu så dagarna får gå fort. Godnatt. Hoppas era graviditeter går bra och ni som ännu inte plussat så håller jag tummarna för er :)

• Jennymariaa
    arh skrev 2016-03-14 01:02:37 följande:

Wihoo, ännu en ny vecka. Känns skönt att vara över halvägs i farozonen trots att oron finns kvar såklart, men samtidigt kan jag slappna av. Varje dag är en seger och det gäller ju genom hela graviditeten egentligen. Denna veckan har jag mitt första bm besök. Väntat på det här besöket i två veckor nu så dagarna får gå fort. Godnatt. Hoppas era graviditeter går bra och ni som ännu inte plussat så håller jag tummarna för er :)

Det kommer gå snabbt!! <3 är redan i v.15 & bara 30 dagar kvar till rul :D
  • Önskan94
    Jennymariaa skrev 2016-03-14 09:52:48 följande:

Det kommer gå snabbt!! <3 är redan i v.15 & bara 30 dagar kvar till rul :D

Spännande! Jag är i v 16 och har 22 dagar kvar till RUL :D
  • Jennymariaa
    Önskan94 skrev 2016-03-14 13:02:44 följande:
    Spännande! Jag är i v 16 och har 22 dagar kvar till RUL :D
    Åh! Helt galet vad tiden går. Hur mår du nu? :)
  • Önskan94
    Jennymariaa skrev 2016-03-14 13:44:07 följande:

Åh! Helt galet vad tiden går. Hur mår du nu? :)

Ja det är galet! Men ibland känns det som att det går väldigt långsamt haha.. Jo nu börjar jag må bra igen! Nu är jag bara trött haha :) längtar tills jag känner mini sparka! Hur mår du själv?:).
Svar på tråden Planerar barn - Unga föräldrar