Västerås-mammor?
Finns det fler som väntar barn i Västeråstrakten?
Finns det fler som väntar barn i Västeråstrakten?
Vart kan jag hitta denna Västerås-lista???
Dejt-lista menade jag förstås.
Västerås-tjej:
Om du tittar på den här sidan ser du att Maya 77 har fyllt i de dagarna hon kan komma iväg den här veckan, och på den listan är vi några som redan har fyllt i. Så det är bara att fylla vidare när du kan. ett - tecken framför en tid betyder att personen i fråga kan träffas t om den tiden, ett - tecken efteråt betyder att man kan träffas fr om den tiden.
Hej tjejer!
Jag är precis nyinflyttad i Västerås, och jag ser fram emot att lära känna lite nya tjejer "mammor" . Hur ska jag bära mig åt för att komma i kontakt med er?
JC71:
Skriv upp de dagar du kan följa med på träffar så dyker du upp då när vi bestämmer att vi ska träffas. Det är ett bra sätt. =)
hej på er!
Nu har vattnet gått..har varit på förlossningen, men naturligtvis så fick jag åka hem...det är ca 4-5 min mellan värkarna nu, så jag tror att vi får träffa vår bebis inom det närmsta dygnet...
Minne
Oooo - så roligt Minne!
Nu håller jag tummarna för dig!
*kramar*
~Minne: Ahhhh, vad spännande!!!
Kanske springer jag på dig i korridoren, för jag ska upp till förlossningen en sväng under dagen
Kram o lycka till!!!
HEJA MINNE!!!!! Nu måste h*n ju vara på väg ut!!!! Tänker på dig och håller en tumme för att allt kommer att gå bra....
//kram kram Sara
Gu vad kul Minne, snart kommer eran lilla bebsis....... nu sitter jag har och är så nyfiken på om du kommit iväg och fått se vad det var för liten filur där inne kille eller tjej