• Sara78

Västerås-mammor?

Finns det fler som väntar barn i Västeråstrakten?

• Svar på tråden Västerås-mammor?
  • Nitis77

Jag hänger självklart med imorgon tjejer!
    16 funkar kanon för mig :)

Vart ska vi ses? Vilket fik ska vi ta den här gången??
    Kan rekomendera A&M..inte så stort..men jätte gott fika och super trevlig personal! (brevid Pizza Hut)

• jordnöten

Har aldrig varit på det fiket, men testar det gärna! Ska vi säga A&M imorgon kl.16 då??
    Ser verkligen fram emot att träffa er igen!

• Lovan

A&M låter kanon!!! Har aldrig varit där, men vet vart det ligger. Då ses vi där då! *jätteglad över att få fika med er*

• Maya 77

Kommer dit till 16.00! Gott me lite fika och skönt med en liten pratstund!

M

• Eleonora

Ha det så trevligt nu i eftermiddag på fikat Jag tänker på er!
    Nu räknar jag nedåt.....endast 7veckor kvar på terminen å det här eviga pluggandet....sedan blir jag ledig hela dagarna å då kan jag också följa med på träffar dagtid Lääääängtar!!!!!

Hur blev det med barnmässan förresten? Blev det bestämt någon dag eller blev det inget alls? För jag blir kvar i Sthlm å pluggar över helgen så då kanske jag kan ta en förmiddag eller eftermiddag ledig och gå på mässan, beroende på när/om ni tänkte gå.

kram/Eleonora

• Nitis77

Elenora:
    Skönt att det snart är slut med pluggandet för den här terminen!
    Och att du då också kan hänga med och fika dagtid :)
    Men nog ska vi kunna ses en kväll innan dess, så att du kan följa med?!

Ni andra, ses vid A&M kl.16!

• Minja

ja ja då var man hemma igen, underbart för en osocila människa som mig att träffa lite andra magar och få fika och prata lite det gör gott för en blivande mammas mage

• Nitis77

Hemma efter en härlig fika stund!

Så skönt att få komma ut och prata av sig :), mår så bra efteråt!

• Lovan

Tack så mycket för en trevlig träff tjejer! Håller med föregående talare - man mår så bra efter en träff!

• Green Apple

Tack för en trevlig "dejt" tjejer!
    Jag uppskattar verkligen dessa träffar, de får mig på såå mycket bättre humör än jag är innan när jag bara luffsar omkring hemma och känner mig otroligt osocial.
    Utan er skulle jag nog vara helt isolerad under graviditeten, så tack för att ni finns!

Svar på tråden Västerås-mammor?