Västerås-mammor?
Finns det fler som väntar barn i Västeråstrakten?
Finns det fler som väntar barn i Västeråstrakten?
Åhh... det var verkligen skoj att träffa såå många trevliga "magar" samtidigt!!
Vilken tur att jag hittade er, ni va ju super goa allihop!!!
Kramisar...
Restaurang Västergårds
Metallverksg. 3, 72130 VÄSTERÅS
tel 021-30 61 50
kartor.eniro.se/query&mop=zi&streetname=&streetnumber=&city=&zipcode=&mapstate=5%3B1542307%3B6611041%3B0%3B1540109%3B6613126%3B1544507%3B6608956%3B&mapcomp=GSID_61668817%3B%3BRestaurang+V%E4sterg%E5rds%3BMetallverksg.%3B3%3B%3B72130%3BV%C4STER%C5S%3B021%3B30+61+50%3B%3B%3B1542307%3B6611041%3B1%3B1&heading_exact=&heading=&heading_group=&company_name=&dir_area=&geo_area=&district_code=&ns=&stq=0&symbols=
Tack för igår brudar!!! En träff med er är som medicin för själen!!!
See you monday!
Kram M
Hej på er!
Hemma efter tre dagar på BB...det blev en Philip, underbart söt liten gosse som bara äter å sover...I söndags morse kl 9.40 var han här och tittade sig förundrat runt med sina djupblå ögon...berättar om förlossningen sedan..(vill ju inte skrämma er som inte fött sina barn ännu...) Kram Minne..med Philip på armen
Åååh, vad skoj Minne!!!
*lyckokramar*
Åhhhh GRATTIS MINNE!!!!! en kille till i gänget (syftar på Darlings lilla pojke)Underbart att äntligen få ha den lille att sniffa på..... börjar känna att jag nog ochså vill sniffa på en liten men det lär ju dröja *suck*
Philip vackert namn, det har varit på diskution här ochså men vi var inte riktigt överens men men nu har ju du det på din lilla gosse så då "slapp" vi engagera oss åt det namnet
Grattis Minne!!!!
*kramar om*
Sitter här och känner hur det så smått börjar gå upp för mig att det inom en snaaaar framtid ska flytta in ännu en familjemedlem här hemma... Känns så overkligt, men jag kanske får ta och förlika mig vid tanken ganska snart nu
Grattis Minne!
Måste kännas härligt att den lilla kikat ut nu :)
Grattis kramar i massor! /Nitis77
Hej! Jag är ifrån Surahammar! När träffas ni? Får man vara med? Mysanpysan
GRATTIS GRATTIS MINNE!!!!!!!! Tänk att du också fick en liten pojke....så roligt!!!!!!!
...och ett mycket fint namn måste jag säga....
*kramar om er båda*
//Sara