• Sara78

Västerås-mammor?

Finns det fler som väntar barn i Västeråstrakten?

• Svar på tråden Västerås-mammor?
  • Darling73

jag ska försöka...att passa tider idag är att glömma...*ler*..men jag gör ett försök...är det någon som vet vad de har för mat där?
    Jag är nämligen på sträng diet, absolut inga mjölkprodukter av något slag!!!! (sara som lever på mjölk o fil...*gråter*) lillen kan vara överkänslig, så vi håller på o kolla upp det nu...stackarn...

men som sagt, det vore jätteskoj att följa med på måndag!!! vilka ska med?

//Sara och Daniel

• Minja

Sara de har buffè så du kan säkert hitta något som ej innehåller mjölk produkter.
    Vilka som skall med??? oj vet faktigst inte vi har ju bara bestämt ett datum, tid och plats sedan dyker väl en massa trevliga tjejer upp och äter god mat.....

• Minne

Jag kan försöka ta mig ner..åker buss eftersom jag inte kommer att ha bilen nästa vecka...Vet någon hur det är? Betalar man på bussen när man kommer med vagn? Man är ju helt grön på det mesta...men som Darling säger...Man kan ju ha svårt att passa tider...
    Jag ska göra ett försök i alla fall...
    Maya: Jag ringer dig på söndag, men som det ser ut nu så kommer jag till dig på söndag kväll....med liten på armen...
    Kram Minne

• Maya 77

Minne, det vore jättekul!!! Är så himla nyfiken på er nya familjemedlem!

Jag dyker upp på måndag kl 11.00! Dom har en superfräsch salladsbuffé där och alltid minst två maträtter att välja mellan så jag tror säkert att det finns nåt som passar alla. Enligt lunchinfo.com ser måndagsmenyn ut såhär:

Stekt strömmingsflundra med bryntsmör och potatispuré,
    Tex Mex med Nachos och salsa,
    Pasta med salami och sv. oliver i tomatsås,
    Vegetariskt; Asiatisk böngryta

Kram på alla magar!

• Darling73

Minne: man åker gratis buss när man har barnvagn!!! bra va?!

En liten, kanske dum fråga, men vart ligger Kopparlunden? Är det stället vi varit o fikat på en gång eller? gamla kaffe&kök? hmm, nu får man skämmas som inte vet vart stället ligger...*skrattar*....

hoppas på en trevlig träff med många glada mammor och magar!!

//Sara

• MammaME

Hm-ja,ja. Jag missar även denna gång... Jag har dottern hemma må+fr och och är utan bil - det känns lite väl körigt att komma med två barn då...
    Jag håller utkik efter nästa datum!! ; )
    Ha en trevlig lördagkväll!!
    //Malin m. David

• Minne

Darling!
    Kopparlunden är där Silvan ligger, du vet byggvaruhuset. Restaurangen ligger precis vid infarten på vänster sida. Kommer du att åka buss, eller? Jag är ju så illa tvungen, tyvärr...jag var ute och promenerade idag...det var kanske för tidigt, för jag fick himla ont i ryggen. Så ännu så länge låter jag det vara öppet om jag kommer eller ej...
    Kramis Minne

• Minne

Hej på er tjejer!
    Jag kommer inte imorgon...har varit ute i det fina vädret idag..dumt tydligen...ont i ryggen..vaggar fram som jag gjorde den sista månaden innan förlossningen. Jag hänger på längre fram istället!
    Ha det riktigt mysigt imorgon!
    Kram Minne

• Maya 77

Hej på er! Jag kommer inte på lunchdaten idag. Har en del ljus att göra så det är bäst att få det klart om Lilla Liten får för sig att titta ut snart! Ät lite åt mig med!!

Kram

• Nitis77

Tråkigt att du har ont i ryggen Minne..men ta det lugnt :)
    Du hinner följa med på träffarna!

Vilka tänker dyka upp idag på lunchdejten??
    Jag kommer vara där, i promise!!

Ska äta en väldigt lätt frukost nu så jag orkar med
    att äta mkt av buffén :)

Svar på tråden Västerås-mammor?