Västerås-mammor?
Finns det fler som väntar barn i Västeråstrakten?
Finns det fler som väntar barn i Västeråstrakten?
GRATTISKRAMAR MINNE!!!
Till er andra, tack för en supertrevlig fikadate igår....Kul att så många kunde komma! Ser nu framemot måndag...
Kram / jordnöten
MysanPysan:
Självklart får du vara med!
Alla som är gravida (eller har varit gravida) är välkomna! Och speciellt bra är det ju om det är en Suring som kommer med, så jag slipper bli ensam Surabo.
GRATTIS Minne!!!!
Låter sååå mysigt!
/Kraam
Hallojs tjejer!
Jag skulle sååååå gärna vilja träffa er igen och presentera er för lillkillen. Han är så underbar, min man stannade hemma idag, tror mest det var för att få vara hemma och ta till vara på tillfällena som bjuds honom att få ta hand om Philip...Jag tänkte föreslå att vi som har fått barn (och naturligtvis de som kan och vill hänga på av de som fortfarande väntar på sitt...) skulle kunna träffas på dagtid och fika.Känns inte så bra att ta med sitt barn på t.ex Oliver Twist...
Nåt att tänka på, eller? Eller hur funkar listan som någon startade?
Kramis från en lycklig Minne
Grattis Minne!!! Jätte-bamse kramar från mig!! Längtar tills man får se både ditt och Darlings lilla underverk!
Var spec.mödravården igår, blodtrycket har sjunkit en sväng igen, skönt. Tillväxten, ca 2,7-2,8 kg, och flödet var normalt, huvudet är fixerat och ligger så långt ner i kanalen att det knappt gick att mäta på UL. Läkaren och BM tror inte vi behöver vänta till den 5:e dec på att få träffa Lilla Liten. Spännande men samtidigt lite nervöst............det närmar sig!
Kram så länge!
Hej Minne!
Vi pratade om att träffas dagtid istället på förra träffen - just så att de som har fått barn också kan vara med.
Såg att Darling var med i tidningen idag. Klippte ut genast!
-Maya 77 vilken tur du har då *avundsjuk* som läkaren kan säga att du antagligen får möta din lill* innan 5 dec...
I morgon är det min sista arbetsdag och sedan skall jag vara hemma och "boa"... så efter i morgon kan vi även träffas dagtid..... kanske skall vi boka in en dag träff hemma hos mig (måste bara städa först *asgarvar*) eller någon annan så slipper vi leta cafe som vi får plats med barnvagnarna även om de ju just nu endast är 2!!!
Kram till er alla och en liten klapp på magen till bebisarna
Hej!!
Grattis Minne till lilla Philip!! Va skoj att han har kommit!
Oj, jag har haft fullt upp och har inte tittat in på några dagar - här skrivs det för fullt!!!!!!! Såg att ni funderar på att ses på dagtid, det skulle passa väldigt bra för mig, känns lite krångligare på kvällstid med två små. Stora tjejen går ju på dagis tis-tor, så jag kanske kan hänga med på en fika om ni ses då. Har ju missat alla träffar hittills... Ni verkar ha så skoj ;)!
//Malin
en fika dagtid fungerar bra för mig...eller oss menar jag..*ler*...visserligen kan han va lite kinkig på dagarna, men det får ni ta...*skrattar*...så att ni vet vad ni har att vänta....
nästa vecka fungerar alla dagar utom tisdag och torsdag....
kram sara
Darling 73 & Minne:
Vi som träffades och fikade tidigare i veckan bestämde att redan nu på måndag, ses och luncha ihop nere vid kopparlunden kl 11...
Vore trevligt om ni kan följa med?!
:) För vi är nog alla bra nyfikna på att få se på era små underverk!