• mammutten81

nya ullared/gekås-tråden

Här skrivs allt om Ullared och Gekås!

MEN uppmanar alla till att försöka svara på de flesta, i förra tråden blev man ofta ignorerad om man inte skrev om barnsaker eller barnkläder.

HÄR får man fråga om allt från kostnader, storlekar, öppettider, modeller, ja allt!

Ni som är nya kan gå in på www.gekas.se

Själv har jag en planerad bussresa i mars, där jag åker 02.00 på natten!!

• Svar på tråden nya ullared/gekås-tråden
  • Tjej 83

Nu har jag laggt upp bilder på gekås-köp hmm bara barnkläder men ändå...

• tea79

mammut80: Jag ver där idag... o ja kunde inte se några trehjulingar... Har nog aldrig sett de där uppe..

• Mammut80

tea79
    Va synd.. min mamma ska dit om 2 veckor och det vore ju kul om det fanns.. jaja hon lär väl hittat annat

• Nessii

Hallååå alla Gekås o Ullaredfantaster.. Är det nån av er som sett om det finns bärsjalar av någon typ på Gekås??
    ska ju dit nästa torsdag o jag lääängtar så.

• tinaaaaaa

hejsan!

jag ska åka i sommar och iundrar om någon vet något billigt ställe man kan bo på? Har hört att det ska finnas något ställe med stugor som bara kostade 100kr natt. Men det va något årsedan.. Jag vill gärna ha förslag för 4-5 personer.

• Plippi

Var i Ullared i Torsdags och såg att de hade bärselar nu, det har jag aldrig sett förut. Men inga bärsjalar.

• Spegel

vi ska bo på gekås camingen i sommar.. delar stuga med mina föräldrar... men vi tog en stuga med dusch och toa eftersom vi har två blöjbarn med oss... vet inte vad det kostar men tippar på 5-600 kanske?

har över 80 mil till gekås...=)

Svar på tråden nya ullared/gekås-tråden