• mammutten81

nya ullared/gekås-tråden

Här skrivs allt om Ullared och Gekås!

MEN uppmanar alla till att försöka svara på de flesta, i förra tråden blev man ofta ignorerad om man inte skrev om barnsaker eller barnkläder.

HÄR får man fråga om allt från kostnader, storlekar, öppettider, modeller, ja allt!

Ni som är nya kan gå in på www.gekas.se

Själv har jag en planerad bussresa i mars, där jag åker 02.00 på natten!!

• Svar på tråden nya ullared/gekås-tråden
  • Ekorrfamiljen
    MormorVädervax: Om du inte får plats på Ge-Kås egen camping kan jag rekommendera Fagereds turistcenter. 10 minuters bilresa från Ullared. Supercoolt gammalt hotell (eg. sjukhem) med originell, men trevlig, personal. När vi ska till Ullared bor vi alltid där!!

www.fagereds.com tror jag att det är.
    Vårt vackra språk - utarmat av fjortisar!!!
  • littletiger

Hur är det med trädgårds/balkongmöbler där?

Hur är utbudet av gardintyg, färdiga gardiner, panelgardiner?

• Plippi

Färdigsydda gardiner finns det massor både "vanliga" och panellängder. Tyger har de inte. Priset börjar på ca 79 kr för
    2 penellängder.

• tiger85

Vilken storlek är det i jeansen på gekås???
    Tänkte köpa till mig o min sambo...
    men jag har 34/30 o hans har 36/32 o har de inte de storlekarna där så vet jag inte hur man omvandlar det...

• Tjej 83

de finns listor har jag för mej. men annars finns de nog storlekar som dam 34/36, 38/40.. och herr likadant??
    min syrra har köpt där och de stog nog 34/36 i hennes jeans.

• theo05

någon som har köpt resväskor på gekås, eller vet vad de kostar????
    Ska åka till indien med barn i november, och behöver en stoooor resväska till lillen, men d e ju så dyyyrt överallt.. tips någon???

• tinaaaaaa

oki tack så mycket för alla förslag.=)

• tea79

Theo05: De finns resväskor där... Såg att dom hade jättefina, tror iofs de kosta 400 kr.. Men de finns kanske andra oxå.. men de var dom jag såg iaf.

Tiger85 Jeansen finns i olika typer av storlekar.. Men som tidigare skrevs så är där omvandlingstabeller...

• Lejra

Tror ni det är mycket folk om man åker dit nu på lördag?

Svar på tråden nya ullared/gekås-tråden