• mammutten81

nya ullared/gekås-tråden

Här skrivs allt om Ullared och Gekås!

MEN uppmanar alla till att försöka svara på de flesta, i förra tråden blev man ofta ignorerad om man inte skrev om barnsaker eller barnkläder.

HÄR får man fråga om allt från kostnader, storlekar, öppettider, modeller, ja allt!

Ni som är nya kan gå in på www.gekas.se

Själv har jag en planerad bussresa i mars, där jag åker 02.00 på natten!!

• Svar på tråden nya ullared/gekås-tråden
  • Nessii

Är det nån som vet om det finns dataprogram och operativsystem på Gekås?? Jag är nämligen på jakt efter Windows XP o hoppas på att de har det där till ett bra pris..

Pleeeeaaasssseeeee, någon??

Nessii

• sandy85

nån som kan lägga upp bilder på vad dom köpt..så man får lite tips o ideer..

• Heleri

female: nej, jag har inte hunnit prova att måla tavlan än, jag köpte den i fredags - har haft fullt upp med att fota allt och packa upp det! Jag är absolut inte proffs, så vi får väl se hur den blir! Jag hade såna där "Paint by number" tavlor när jag var liten, så det är lite nostalgi med en sån här tavla.

• musli

Nessii, jag har aldrig sett operativ-system på Ge-Kås, mest bara spel...

//heavy metal-mamma...
  • Nessii

Tack för svaret musli.. Men det visade sig att jag inte behöver leta efter operativsystem till ett bra pris.. Jag fick nämligen ett av min käre karl idag i födelsedagspresent... åå vad jag älskar honom.. *ler* Det betyder att jag X antal 100 att köpa andra roliga saker för när jag åker dit den 27 april.
    '
    Nessii

• eilema

Åååh här är ju tråden för mig!! Jag ska troligtvis åka runt den 27 april. *längtar ihjäl mig*

• Marie med två barn

Ska till Ge-Kås nästa onsdag. Jippie!

• lieh

Jag ska till ullared imorgon. Är det någon som har varit där de senaste dagarna och kan säga om där var mycket folk?

• Heleri

Jag var där i torsdags och fredags. På torsdagen kom vi strax före kl. 15 på eftermiddagen, då var det ingen kö och lagom med folk inne i butiken. På fredagen var vi där 8.15, och då var det kö men gick fort att komma in ändå. Dock var det MYCKET folk inne i affären då. Det varierar nog väldigt från dag till dag och vilken tid på dygnet det är.

Svar på tråden nya ullared/gekås-tråden