• mammutten81

nya ullared/gekås-tråden

Här skrivs allt om Ullared och Gekås!

MEN uppmanar alla till att försöka svara på de flesta, i förra tråden blev man ofta ignorerad om man inte skrev om barnsaker eller barnkläder.

HÄR får man fråga om allt från kostnader, storlekar, öppettider, modeller, ja allt!

Ni som är nya kan gå in på www.gekas.se

Själv har jag en planerad bussresa i mars, där jag åker 02.00 på natten!!

• Svar på tråden nya ullared/gekås-tråden
  • Ekorrfamiljen

Jag hade bilder.. Tror att det bara är en bild på babysittern som finns kvar under *bebisprylar* nu.

//Ekorren - mamma till Tin, Troll och lille Vendel i magen.
  • tea79

Hej hej!

Ska till Ullared på tisdag...
    Undrar om de e någon som vet om dom har typ panduro grejor... Tex. för att göra egna smycken... eller lite annat pyssel?
    Varit där massa gånger.. men har aldrig kollat efter de..

En fråga till.. någon som vet vad resesängen kostar?

• LillaMilou

Resesängen kostar 269 kr om jag inte minns fel.

• sandy85

nån som vet om det finsn tittskåp där?

• Chio

Nyss hemkommen från en 3 dagars till Ullared (vi var dock endast in på Gekås en dag).
    Jag och sambon handlade för måååånga pengar, men det är värt varenda krona.
    Vi bor i dalarna så det är en bra bit att åka så det blir bara en gång per år för oss, men då passar man på att handla väldigt mycket. Det är så roligt.

Det enda som jag blev besviken på var mammakläderna. Det mesta var ganska fult och de plaggen som var snygga fanns givetvis endast i fel storlek. Det blev bara en tröja och ett par byxor.

• tiger85

Jag o en kompis ska åker i början på juni.
    Hur mycket pengar hade ni med er o hur mycket spenaderade ni där???
    Bara så man vet på ett ungefär hur mycket pengar som kan gå åt...

• Jenny70

Jag var där förra lörda´n (8/4) & dagens bästa köp var nog en Carlton resväska i trolley-modell. Gamla ord.prislappen hängde där: 899:- & på Gekås kostade den 379:-. Jag blev jättenöjd & nu ser jag fram emot Kreta ÄNNU mer!
    Så köpte jag en rosa manchesterkavaj till dottern på 11 år (99 spänn) & ett par Saddler-bälten. Dom brukar kosta 199:-/st på JC. Här kostade dom 29.90!!
    Köpte även flera t-tröjor till sonen på 10 år...otroliga 24.90, 29.90, 39.90, 49.90...

Köpte en hoppstylta för 60 spänn som han fick nu när han fyllde 10 i onsdes. Det var hans bästa födelsedagspresent, tyckte han...(60 spänn...)

Visst e de kul!!! & i skoaffären utanför köpte jag förresten ett par Caterpillarskor till 10-åringen. Han är sportkille så det är mycket Nike, Adidas...jag trodde egentligen ALDRIG dessa skulle gå hem...modellen...färgerna...(brunt/orange) - men han älskar dom! Roooligt!

• Ekorrfamiljen
    tiger85: Jag önskar att jag hade runt 10.000:-, men brukar ha runt 3-4.000:- och då klarar man sig hyfsat. Jag köper massor av kläder till ungarna och småprylar + strumpor och trosor till mig själv. Några topar och nåt par byxor blir det oftast också.
    //Ekorren - mamma till Tin, Troll och lille Vendel i magen.
  • Mammut80

Hejsan. Vet någon om det finns trehjulingar där? Menar då sån där röd eller blå "riktig". Vad kostar dom i så fall?

Svar på tråden nya ullared/gekås-tråden