• mammutten81

nya ullared/gekås-tråden

Här skrivs allt om Ullared och Gekås!

MEN uppmanar alla till att försöka svara på de flesta, i förra tråden blev man ofta ignorerad om man inte skrev om barnsaker eller barnkläder.

HÄR får man fråga om allt från kostnader, storlekar, öppettider, modeller, ja allt!

Ni som är nya kan gå in på www.gekas.se

Själv har jag en planerad bussresa i mars, där jag åker 02.00 på natten!!

• Svar på tråden nya ullared/gekås-tråden
  • rebmetpes

funderade oxå på å åka på lördag, men tror de kan va rätt mycke folk eftersom alla fått lön denna vecka.

vilket datum får man barnbidrag?

• Lejra

barnbidrag brukar väl komma den 20:de?

Jag tror åxå det är mycket folk pågrund av lön...

• Nessii

Jag kom precis hem från Ullared nu... o jädrar vad jag har handlat. Mest grejer till bäbisen som kommer i juli men även gardiner, hygienpryttlar o kläder till mig o maken.. Det var lugnt med folk under hela dagen o ingen direkt panik vid kassorna. Kalasväder ute var det också..
    Passade också på att köpa bärselen som de hade kostade 129 tror jag att det var.. Hoppas att den är bra.

Nessii

• Pennye

Åhh vad jag längrar...

Lååångt till 19 maj Helt sjukt att man kan bli helt galen av längan bara för att man ska åka till ett varuhus...

• Pennye

Näää...jag LÄNGTAR inte längrar

• Nessii

Nu har jag fotat o lagt in mina barnklädesfynd som jag gjorde i Ullared igår.. Kolla gärna in dessa

• jonnysbrud

Nessii: oj vad fina grejer du har köpt...
    Blir så sugen på att åka till ullared nu... (ska åka på fredag)...
    Något du rekommenderar att jag ska köpa till min bebis som ligger i magen?...

• Nessii

Hejsan jonnysbrud..

Hmm om det är något som jag rekommenderar... Jag vet inte jag gick loss inne på barnavdelningen o köpte det som jag tyckte var gulligt o fint.. Eftersom jag inte vet vad det är för kön på min knodd som kommer i juli så fick det bli sånt som både en tjej o kille kan ha.. Åk dit o kolla själv vad som finns men mycket fint fanns det..

Nessii

• Tjej 83

ja köpte me lite olika som både tjej o kille kan ha.
    men Nessii- vissa kläder som du köpte fanns inte när ja va där i början av april. ja får åka en gång till. köpte inte några byxor då. hitta inga..

• sandy85

ingen som kan lägga ut lite bilder på sina köp i gekås..ska dit nu den 8 maj...

Svar på tråden nya ullared/gekås-tråden