• mammutten81

nya ullared/gekås-tråden

Här skrivs allt om Ullared och Gekås!

MEN uppmanar alla till att försöka svara på de flesta, i förra tråden blev man ofta ignorerad om man inte skrev om barnsaker eller barnkläder.

HÄR får man fråga om allt från kostnader, storlekar, öppettider, modeller, ja allt!

Ni som är nya kan gå in på www.gekas.se

Själv har jag en planerad bussresa i mars, där jag åker 02.00 på natten!!

• Svar på tråden nya ullared/gekås-tråden
  • Tessou

Nessi och Heleri
    Åh, så fina saker ni köpt!! Längtar tills jag får en egen bebis o köpa saker till.. Då kommer Gekås tjäna en bra kosing på mig!

• erazur

Jag såg i en annan gekås-tråd att det ska finnas hårda babygym i plast. Är det någon som har bilder på det och/eller vet vad det kostar?

• Mammut80

I natt åker min mor ner Har ni nå sista minuten tips???? Har 2 barn ( 1 och 3 till sommaren ).

• jonnysbrud

Någon som har vart där denna vecka och sett om dom har nalle puh grejer till bebisar... och vet om dom har snygga mamma kläder?...

Någon som också kan ge en bra inköpslista på grejer från ullared till en bebis som dyker upp i sommar?...
    Och var grejerna ligger i gekås så man slipper leta så mycket?...
    vore så tacksam :)

• Nessii

Jag såg inte så jättemycket Nalle Puh grejer... en del tavlor o sen spjälsängskyddet som jag köpte men annars så såg inte jag så mycket mer.. MEN jag kollade inte så intensivt.. När det gäller mammakläder så fanns det en del men det är lite konstiga storlekar antingen är de väldigt små eller också händer de som säckar.. Men det kanske beror lite på vilken typ av gravmage man har.. på mig såg många kläder väääldigt konstiga ut.

• Spegel

Ingen som har bilder på saker de köpt annat än bebiskläder?!?

• jonnysbrud

Nessii:
    Hehe okej... var hittade du spjälsängskyddet någonstans?...
    Hoppas dom har fått in lite bättre kläder nu på fredag när jag ska åka :)

• Nessii

Spjälsängsskyddet låg där bäbissängklder, vagnar o övriga bäbissaker låg.. inte där kläder o nappar är utan borta vid textilavdelningen väldigt nära kassorna längst bort.. Du hittar nog.. Annars är det bara att fråga

Svar på tråden nya ullared/gekås-tråden