• mammutten81

nya ullared/gekås-tråden

Här skrivs allt om Ullared och Gekås!

MEN uppmanar alla till att försöka svara på de flesta, i förra tråden blev man ofta ignorerad om man inte skrev om barnsaker eller barnkläder.

HÄR får man fråga om allt från kostnader, storlekar, öppettider, modeller, ja allt!

Ni som är nya kan gå in på www.gekas.se

Själv har jag en planerad bussresa i mars, där jag åker 02.00 på natten!!

• Svar på tråden nya ullared/gekås-tråden
  • jonnysbrud

Jaha okej.. men då vet jag ungefär vart det ligger... bara så jag har en liten koll på grejerna :)

• Tessou

Vad har de för vagnar där?
    Är inte gravid eller så men kan ju vara kul o veta om de är bra vagnar eller bara en massa namn som man inte hört förut!

• Linda1976

Å - dags att hänga här då! Ska dit nästa lördag, men det är ju ingen jätteutflykt för mig, 9-10 mil bara Har inte varit där sen Alice föddes, och hon är snart ett år.

// Linda - faktafanatiker och språkpolis.
  • Nessii

Jag kollade inte så noga på vagnarna.. Men det fanns en del sulkys sk. paraplysulkies vad det var för märke tänkte jag inte på. Däremot så fanns det en kombivagn av märket Modi o den kostade 1495:- den ser fin ut man jag har inte en aning om hur den är..

• Madge

Ska dit om en vecka . Tänk om en vecka är jag där! En arbetskamrat är där idag, så hon har lovat att avlägga rapport när vi träffas nästa vecka .

• Sofia 80

Tessou: Jag har en Modi-vagn. Du kan gå in och kolla i mitt bildgalleri.

Är det någon som vet om de säljer bilbarnstolar? Alltså inte babyskydd utan stol nr 2.

• Nessii

Kolla in denna länk så får du se hur en modivagn ser ut.. Jag tycker de är ganska snygga.

Sofia80: Vad har du att säga om Modivagnen?? bra dåligt?? Har du märkt några konstigheter med den??
    Hmm kanske var dumt att jag inte slog till på en sån vagn den var ju jäkligt billig..

Nessii

• Tessou

Sofia 80
    Åh, den är ju jättefint! Va den dyr?

Nessii
    1495 är väldigt billigt för en vagn va?
    Jaa, om den nu är hållbar o så..

Svar på tråden nya ullared/gekås-tråden