• mammutten81

nya ullared/gekås-tråden

Här skrivs allt om Ullared och Gekås!

MEN uppmanar alla till att försöka svara på de flesta, i förra tråden blev man ofta ignorerad om man inte skrev om barnsaker eller barnkläder.

HÄR får man fråga om allt från kostnader, storlekar, öppettider, modeller, ja allt!

Ni som är nya kan gå in på www.gekas.se

Själv har jag en planerad bussresa i mars, där jag åker 02.00 på natten!!

• Svar på tråden nya ullared/gekås-tråden
  • Sofia 80

Om det är samma vagn, vilket det borde vara så tycker jag ABSOLUT att man ska köpa en. Jag betalade 2795:- för min och det tyckte jag var billigt. Årets modeller kostar 2995:- om man köper dom hos Modi (eller andra återförsäljare).

Jag är jättenöjd med min vagn! Visst har den lite smågrejer som kan haka upp sig ibland (typ när man ska fälla upp vagnen) men jag tror att de har fixat många av de saker som folk hade synpunkter på. Jag har en 05:a. Därav det lite högre priset. Men vad jag förstått så tycker de inte att en barnvagn ska kosta över 3000:-.

• Skumpis

Någon som har bild på sulkyn?
    Någon som vet om de har solskyddskläder?

• tiger85

någon som vet om de har saker till cykel på gekås?? ex barnstol, lagningsgrejer o så????

• Plippi

Bilbarnstolar har de inte, men cykelsaker har de. Cykelstol har de inte som standard, men kanske ibland. Alla andra saker till cyklarna har de däremor. Hjälmar, lampor, lås och en hel del andra tillbehör.

• Sofia 80

Plippi: Tack för svaret! Nu behöver jag inte irra runt och leta efter det!

• theo05

skumpis. jag har aldrig hört att de har solskyddskläder där iallafall..

• Ekorrfamiljen
    Skumpis och theo05: Nu har de solskyddskläder där för 80:- (Läste i en annan Ge-Kåstråd!)
    Ekorren - med 1 dag till bf!
  • erazur

Nån som vet om de har bra verktyg? Funderar bl.a. på att köpa en bra borrmaskin med slagborrfunktion. Nån som vet vad som finns och vad det kostar?

• Skumpis

arazur - Jag går på typ alla avdelningar utan verktygsavdelningen Ingen aning alltså

Ekorrfamiljen - Tack! Får ta en kik efter det när jag ska dit då

Svar på tråden nya ullared/gekås-tråden