• mammutten81

nya ullared/gekås-tråden

Här skrivs allt om Ullared och Gekås!

MEN uppmanar alla till att försöka svara på de flesta, i förra tråden blev man ofta ignorerad om man inte skrev om barnsaker eller barnkläder.

HÄR får man fråga om allt från kostnader, storlekar, öppettider, modeller, ja allt!

Ni som är nya kan gå in på www.gekas.se

Själv har jag en planerad bussresa i mars, där jag åker 02.00 på natten!!

• Svar på tråden nya ullared/gekås-tråden
  • Julia76

Skall dit på fredag och har redan börjat skriva lista.....
    Kommer bara på tråkiga saker och behöver inspiration...

• Fru Indosaurie

täcken och kuddar på gekås vad är det för mått på det? är det så man kan använda det som ordinarie till spjälsäng?

julia
    redan? Det var väl inte redan, bara några dagar i förväg =)

• theo05

VA?? Va bra!! Fast jag undrar en sak...e inte solskyddskläderna väldigt varma?? Ska ju till indien i höst med lillen, så det vore ju en bra investering om de inte e för varma då vill säga.. nån som vet??

• Pennye

Julia76: Jag har redan skrivit lista o jag ska åka 19:e maj. Man måste ju va ute i god tid

• Spegel

Jag började skriva en lista redan i höstas.. ska dit i Juli..=)

• Elenwe

Fru Indosaurie
    Sängkläder tillspjälsäng 130x100 med samma storlek på påslakan (köpte gula med giraffer på )Till vagn är mindre men kommer inte ihåg hur stora. Täcke 79:95:-

• Fru Indosaurie

elenwe
    tack! =) jag har också det gula med giraffer på, köpt på tradera, blev nog inget fynd ändå insåg jag sen när jag fick veta att det kom från gekås

• Pimz

erazur: De har div. verktyg, både märkes typ Black & D. och ickemärkes... Kan inga priser, men det är billigare än vanliga affärer. Kanske att Jula och Biltema ligger i samma prisklass.

• sandy85

nån mer som satt ut bilder på sina inköp..ska dit nästa måndag :)

• Houston Dogg

Var där i lördags! Vi brukar åka dit nån gång varannan månad. Man hittar alltid något kul, jag tycker att de har rätt så snygga "vardagskläder" alltså t-shirts, jackor mm. Vi gör aldrig någon lista utan köper det vi känner för när vi ser det helt enkelt!

Svar på tråden nya ullared/gekås-tråden