• mammutten81

nya ullared/gekås-tråden

Här skrivs allt om Ullared och Gekås!

MEN uppmanar alla till att försöka svara på de flesta, i förra tråden blev man ofta ignorerad om man inte skrev om barnsaker eller barnkläder.

HÄR får man fråga om allt från kostnader, storlekar, öppettider, modeller, ja allt!

Ni som är nya kan gå in på www.gekas.se

Själv har jag en planerad bussresa i mars, där jag åker 02.00 på natten!!

• Svar på tråden nya ullared/gekås-tråden
  • ixi

Hej hej!

Jag väntar bebis i mitten av juli o tänkte göra en utflykt till gekås så småningom, o handla allt man kan tänkas behöva

Det är bara det att...eftersom jag inte har barn sen tidigare så vet jag inte vad man behöver riktigt! Vad tycker ni? Vad är bra att handla in, vad kan man vänta med, vad har de på gekås? Tips o "varningar" mottages tacksamt

Ha det fint o tack på förhand!

• theo05

ixi.. där finns allt!! hygienprodukter kan du hitta lika billigt på en stormarknad, men kuddar, täcken, sängkläder är superbilligt å bra!! Alla soters kläder är bra å billigt det oxå, amningsbh finns jättebilligt, å de är supersköna..

Någon som varit där nyss?? Finns det sommarkläder än?? Jag har nyss flyttat å upptäckte för ett tag sedan till min fasa att jag SLÄNGT AKLLA SOMMARKLÄDER AV MISSTAG!!!!! Stor shoppingtur till gekås alltså... jag är 28 år, finns det nåt snyggt än, eller ska man vänta?? hur är det med sommarkläder till en ettåring??

• stumpelumpan

Finns gott om sommarkläder både för vuxen och barn. Solskyddskläderna är ej varma. Är som en surfardräkt med korta ärmar och ben. Har 50+ i solkskydd och är 300:- billigare där än i barnaffär. Tyvärr finns det ju bara en rosa och en blå att välja på men med tanke på priset så kan det vara värt att offra snyggheten

• theo05

jaa. då kanske det blir en tur pp lördag, om jag kan övertala mamma att köra..har ju ingen egen bil..eller kanske på torsdag när syrran e ledig....återkommer med rapport!!

• 83an

Var nere för 2 veckor sen och blev faktiskt lite besviken
    Skulle köpa kortarmade bodysar och tunna byxor till dottern som är 7 mån.
    Men det fanns inte mkt sånt
    Men det fanns massor av fina sommarkläder, typ byxa/tröja, byxa/linne, shorts osv (men vi har fått låna en massa sånt och kommer inte behöva köpa sånt)
    Ville egentligen bara ha baskläder...

Men annars hittade jag en del...

Köpte bl a en gåstol som Nova bara äääääääääääääälskar

Måste åka ner snart igen och bara ägna mig åt klädavdelningen (det andra tycker jag är lite överskattat).

• sandy85

nån som vet om det finns billiga babyskor inne i gekås?? annars vad kostar skorna i skoaffären utanför?

• Pennye

Det finns inte skor inne på Gekås, men det finns Sko-Boo (tror jag det heter) och Skopunkten, tror att det är ganska billigt.

• Madge

Imorgon ska jag till Gekås!! Längtar...!

• Madge

Hur tycker ni kvaliteten på kläder är där förresten? Vågar man köpa på sig och är det något man ska undvika?
    Jag behöver i princip köpa en helt ny garderob, men jag vill ju inte köpa en massa kläder och sen behöva kasta hälften liksom.

• Jojjanna

Madge: Jag har köpt en del barnkläder där med jättebra kvalité! Sen köpte jag en mysoverall till mig själv där benen har skruvat sig ett halvt varv men för 149:- så kanske man får räkna med det...

Svar på tråden nya ullared/gekås-tråden