Var på gekås förra helgen, 3000:- på barnkläder, ljus, leksaker, kläder till mig, och skor!
Är MYCKET nöjd!!
Jag tycker kvaliten är rätt okej, som HM ungefär. Min sambo köpte en skinnjacka på gekås i höstas för 749:-, skitsnygg! Våran hund fastnade med tänderna i den och då gick jackan sönder... Men om inte hunden hade gjort det hade den hållt! Pappa köpte en likadan och den har hållt sig jätte fin!
Jag har köpt massor av skor och kläder till mig och sonen och ingenting har gått sönder, inte ens dragkedjor eller knappar!
Däremot är de billiga leksakerna inte så bra. Men 30:- för en STOOOR bil med kärra är helt okej, sonen blev överlycklig över att få en sån stor bil!
Jag tycker nog att om man ser något som man vill ha ska man köpa det direkt för nästa gång finns risken att det är slut, ofta har de bara partier som kommer in en gång och aldrig mer.
Ett stort plus, som jag tycker alla ska ta vara på, är gekås stearinljus! De finns i ALLA färger och dofter och har en brinntid som är långt över de normala! De ljusen är de bästa som går att köpa! Jag köper ofta kaffe-ljusen som finns i fina glas eller förpackningar som är perfekta att ta med till värdinnan på någon fest eller så!