• mammutten81

nya ullared/gekås-tråden

Här skrivs allt om Ullared och Gekås!

MEN uppmanar alla till att försöka svara på de flesta, i förra tråden blev man ofta ignorerad om man inte skrev om barnsaker eller barnkläder.

HÄR får man fråga om allt från kostnader, storlekar, öppettider, modeller, ja allt!

Ni som är nya kan gå in på www.gekas.se

Själv har jag en planerad bussresa i mars, där jag åker 02.00 på natten!!

• Svar på tråden nya ullared/gekås-tråden
  • Pimz

Madge: Vissa kläder är helkassa. Märkena Walking & Teddy har jag inte varit nöjd med. Trycken försvinner i tvätten, tunna tyger, tryckknappar lossnar. Däremot finns det andra med bra kvalitet, typ Little star. De är kanon. Man ser och känner på kläderna vilken kvalitet det är. Särskilt på bomullskläder.

• tea79

Madge: Jag har köpt massor med kläder där till mig själv o aldrig haft några problem...

• theo05

igår blev det en tur till ge-kås!!!! Jag blev väldigt besviken, hittade INGET fint till killen i strl 80... däremot fanns det hur mkt som helst på flick..solskyddskläderna hittade jag inte heller.. Däremot köpte jag lite till mig själv.. men det får nog bli en tur till lite längre fram..

• mammutten81

Jag längtar redan tillbaka!
    Ska köp aen ny servis som jag såg sist...men det lär ju dröja tilsl efter sommaren i allafall.

• danka25

hej...
    hade dem resesängar där o vad kostade dem???

mamma till Irma o Isak
  • Puffen

Var på gekås förra helgen, 3000:- på barnkläder, ljus, leksaker, kläder till mig, och skor!

Är MYCKET nöjd!!

Jag tycker kvaliten är rätt okej, som HM ungefär. Min sambo köpte en skinnjacka på gekås i höstas för 749:-, skitsnygg! Våran hund fastnade med tänderna i den och då gick jackan sönder... Men om inte hunden hade gjort det hade den hållt! Pappa köpte en likadan och den har hållt sig jätte fin!

Jag har köpt massor av skor och kläder till mig och sonen och ingenting har gått sönder, inte ens dragkedjor eller knappar!

Däremot är de billiga leksakerna inte så bra. Men 30:- för en STOOOR bil med kärra är helt okej, sonen blev överlycklig över att få en sån stor bil!

Jag tycker nog att om man ser något som man vill ha ska man köpa det direkt för nästa gång finns risken att det är slut, ofta har de bara partier som kommer in en gång och aldrig mer.

Ett stort plus, som jag tycker alla ska ta vara på, är gekås stearinljus! De finns i ALLA färger och dofter och har en brinntid som är långt över de normala! De ljusen är de bästa som går att köpa! Jag köper ofta kaffe-ljusen som finns i fina glas eller förpackningar som är perfekta att ta med till värdinnan på någon fest eller så!

• Pimz

Madge: Glömde säga att det gällde barnkläderna. Så inte att det var kläder till dig du skulle köpa....

• mammutten81

Jag har sett resesäng där, men vet inte vad de kostar.

• Linda1976

Jag och mamma ska dit imorgon... Läääängtar!! Man får verkligen gallra, men det går att fynda!

// Linda - faktafanatiker och språkpolis.
  • Tessou

puffen
    Ha ha, va roligt de lät.. "hunden fastnade med tänderna i den"!

Svar på tråden nya ullared/gekås-tråden