• mammutten81

nya ullared/gekås-tråden

Här skrivs allt om Ullared och Gekås!

MEN uppmanar alla till att försöka svara på de flesta, i förra tråden blev man ofta ignorerad om man inte skrev om barnsaker eller barnkläder.

HÄR får man fråga om allt från kostnader, storlekar, öppettider, modeller, ja allt!

Ni som är nya kan gå in på www.gekas.se

Själv har jag en planerad bussresa i mars, där jag åker 02.00 på natten!!

• Svar på tråden nya ullared/gekås-tråden
  • Hemma hos oss

Linda1976: Jag ska med dit imorgon! Längtar! Drömde inatt att jag handlade och handlade och handlade *S*. Har du långt? Vi har ca. två timmmar dit, så vi åker vid fem.

• Sofia 80

Jag ska också dit imorgon!!! Jippieee! Fast hoppas de har fått in lite mer till pojkar i storlek 80, för det är ju det jag är ute efter!

• Sofia 80

Är det någon som vet om de brukar ha "lära-gå-vagn" och i så fall vad de kostar???

• Linda1976

Jag bor i Göteborg, så ca 1 timme! Tror inte det är SÅ mycket folk, eftersom det är första helgen med fint väder i år! Kollade idag, och det har inte varit kö på hela dagen. Verkar bara som om det är kö ett par v i juli nuförtiden.

// Linda - faktafanatiker och språkpolis.
  • Hemma hos oss

Tror inte heller att det är så mycket kö i morgon.
    Jag är också ute efter pojkkläder i storlek 80. *L*
    Och tjejkläder i storlek 104. Det är såååå mycket som vi behöver: gardiner, ytterkrukor, smink, kläder till mej (räcker pengarna aldrig till...) och kanske ngt. kul till mina stora barn. *pust*

• tea79

danka25: Resesängarna kostar 269 kr... Ja e jättenöjd med vår. Jätteenkel att fälla både upp o ihopa. Sen e den lätt att ha med då man lägger den i en väska så den ej blir så otymplig. Madrassen i den e inte den tjockaste.. men vi lägger ett täcke ovanpå så funkar de perfekt... Resesängar har ju inte särskilt tjocka madrasser, så den e absolut inte sämre än någon annan..

• tea79

sofia 80: Dom har lära gå vagn.. Men har tyvärr ingen aning om vad de kostar.

• Sofia 80

tea 79: Tack ändå.......då vet jag i alla fall att de har, så jag kan kolla efter det. Slipper jag leta efter något som inte finns.

• sandy85

sofia 80

har hört att dom kostar runt 180-200 för en läragåvagn ska själv köpa en till min dotter :) ska dit på måndag

• Sofia 80

sandy85: Oj, tack! Kollade just runt lite på nätet och på pricerunner hittade jag en för 283 kr. Hoppas bara att min lille prins gillar den, för jag börjar bli trött i ryggen

Svar på tråden nya ullared/gekås-tråden