• mammutten81

nya ullared/gekås-tråden

Här skrivs allt om Ullared och Gekås!

MEN uppmanar alla till att försöka svara på de flesta, i förra tråden blev man ofta ignorerad om man inte skrev om barnsaker eller barnkläder.

HÄR får man fråga om allt från kostnader, storlekar, öppettider, modeller, ja allt!

Ni som är nya kan gå in på www.gekas.se

Själv har jag en planerad bussresa i mars, där jag åker 02.00 på natten!!

• Svar på tråden nya ullared/gekås-tråden
  • Lejra

Är det någon som vet utbudet av kläder till kvinnor å män i större storlekar? Vi funderar på å åka dit nästa lördag å jag behöver massor av toppar nu inför sommaren å tyvärr behöver jag kläder i rätt stora storlekar.

• Pimz

lära-gå-vagnarna kostade 169 sist jag var där. De finns vid leksakerna.

• sandy85

pimz.-tack då vet jag med det. exakta priset..ska köpa en på måndag.. kan lägga ut bilder på mina köp på tisdag om någon vill se :)

• Mella72

Darling1- Jag tycker att det varit rätt dåligt med det. (Jag utgår från att du ska ha större än xl) Damkläder finns en del men det har varit så tantigt tycker jag och inte är det mycket i urval. Vad gäller herrkläder finns rätt mkt i stl xxl men de är ofta små i storlekarna. Däremot underkläder som trosor och bh:ar har jag hittat stora och bra och till bra priser. Detta var strax före jul kanske har det ändrats nu.

• TrollHelga

Hej hopp! Här är en till som ska till Ullared snart. Någon som vet om de fortfarande säljer Modivagnen där? Vi har nämligen kollat på den här hemma o bestämt oss för att köpa den men hoppas att de ska ha den där nere istället då det skiljer halva priset! Är det isåfall bara 05 de har? Knappast årets modeller väl?

• jezzzzzika

då var man precis hemkommen från det underbara gekås!! det va massa folk idag tyvär....men shoppat blev de iaf!!

• Mella72

jezzzzzika: Vi (iaf jag) vill se bilder och priser!!

• Sofia 80

TrollHelga: Ja, de har kvar Modivagnen! Lite surt att vi nästan betalat det dubbla för vår vagn (fast det är ju egentligen billigt det också). Det var en likadan vagn som min, så det måste vara en 05:a.

sandy85: Jag köpte "lära-gå-vagnen" idag. Det är en Micki och kostade 189 kr.

Det enda jag blev missnöjd med idag var att det inte fanns några fina jeans. Förra gången jag var där köpte jag 3 par jättefina jeans. På skyltdockorna sitter det jeans som inte finns i affären. Lite missvisande.......men men

• Hemma hos oss

Har också varit på Gekås idag. Förvånade mycket folk med tanke på vädret. Mycket fina inköp, men inga pojkkläder i stl. 80. De var helt slut/utplockade.

Svar på tråden nya ullared/gekås-tråden