• mammutten81

nya ullared/gekås-tråden

Här skrivs allt om Ullared och Gekås!

MEN uppmanar alla till att försöka svara på de flesta, i förra tråden blev man ofta ignorerad om man inte skrev om barnsaker eller barnkläder.

HÄR får man fråga om allt från kostnader, storlekar, öppettider, modeller, ja allt!

Ni som är nya kan gå in på www.gekas.se

Själv har jag en planerad bussresa i mars, där jag åker 02.00 på natten!!

• Svar på tråden nya ullared/gekås-tråden
  • Smurfan 81

Har de mammakläder? Amningsbh:ar har jag hört att de har, men har de typ amningströjor och mammaklänningar och sånt också?

• meesa

Smurfan81: De har mammakläder, men jag tyckte inte att de var speciellt roliga när jag väntade barn. Jag upplevde dem som lite "tantiga". AmningsBh däremot var toppen. Billiga och faktiskt riktigt bra kvalitet och stöd även till mina jättemeloner. Amningströjor hittad ejag bara en skum variant med öppning från halsen och neråt, mitt på magen typ..

• Smurfan 81

meesa
    Tack! Vi ska dit första helgen i juli och då är jag väl i v. 33 eller nåt så det är väl dags att köpa amningsbh mer än mammakläder ändå antar jag!

• 9Kärleken6

Någon som vet om de har några fina mammakläder just precis nu??? Min svägerska ska dit och kika efter en åt mig...

Ammningsbh:arna, Trofé tror jag de heter, är super. Har köpt två redan á 99kr men ska beställa två till nu av svägerskan. I en storlek större...

Något annat aktuellt som jag inte får missa?

Kram å tack för en super tråd!

• sandy85

ska lägga uypp sakerna jag köpte snart har haft mycket nu för tiden..

• 9Kärleken6

Hoppas inte det är jag som stressat dig... Vet du om de har mammaklänningar just nu? Svägerskan ska dit ikväll...

• Pennye

Åhh...ska dit på fredag

Hur e det med köerna nu den här veckan, någon som vet??

• sladdis på G

Får inte alla barnbidrag på fredag..... kan kanske va lite mer folk då, beror väl också på när man åker

• 9Kärleken6

Svägterskan shoppade 1 klänning, 2 tröjor, 1 par capribyxor, 2 ammningsbh:ar och 1 par svarta stödstrumpor åt mig på GK:s igår. De var där vid 17.30 och det var inte farliga köer...

• anne h

åh, en tråd för MIG!!! Skrattande

torsdag åker vi ner till Halland, fredag och eventuellt lördag är det serious shopping som gäller.
    Har tre av ungarna med, de kommer tro de är i himmelriket. Brukar släppa lös dem där så de får plocka det de vill ha, sedan kommer de och visar, det mesta är ok.
    Enkelt med större barn.

/anne.h med fyra perfekta barn
Svar på tråden nya ullared/gekås-tråden