• mammutten81

nya ullared/gekås-tråden

Här skrivs allt om Ullared och Gekås!

MEN uppmanar alla till att försöka svara på de flesta, i förra tråden blev man ofta ignorerad om man inte skrev om barnsaker eller barnkläder.

HÄR får man fråga om allt från kostnader, storlekar, öppettider, modeller, ja allt!

Ni som är nya kan gå in på www.gekas.se

Själv har jag en planerad bussresa i mars, där jag åker 02.00 på natten!!

• Svar på tråden nya ullared/gekås-tråden
  • LillaMilou

Ängeln; jag har inte köpt den, men har läst att andra är nöjda med den. Den ska tydligen ha ganska hög ljudnivå, men man kan nog tejpa för så att ljudet dämpas.

• ängeln 25

Lillamilou: Tack va bra då kör jag nog dit i veckan och köper en sån.. Behöver en så man kan släppa dottern en stund...

• LillaMilou

Jag undrar om de har solskyddskläder till småbarn? (sådana där dräkter i UV-skyddande material)

Solskyddande keps köpte vi, men jag glömde kolla efter solskyddskläder sist.

Jag undrar också om det finns cykelstol?

Vad kostar hjälm till småbarn?

• LillaMilou

oops, råkade backa och klicka på skicka igen. Ursäkta!

• tinaaaaaa

på vilken avdelning kan man hitta lakan och sånt till bebis och bebis saker?

• lillan76

där fanns lite solskydds kläder tror det var till bad.. vet inte vilka storlekar eller pris.

• Nessii

Du hittar bäbissaker som lakanspjälsängsskydd mm nästan längst ner vid kassorna.. där nere som övrigt tyg o gardiner finns..
    Nappar o flaskor finns bla vid kläderna o sen också vid hygienavdelningen.
    Nessii

• sandy85

ängeln 25..

jaa det finns gåstolar.. dom kostar runt 150-200 kr :)

jag var där i måndags så undrar ni nått så kanske jag vet pris o så :) har kvar kvitton oxå :)

• sandy85

mormorvädervax.. precis brevid gardiner och dukar.. där här du en liten avdelning med babysaker vganar, lakan , spjälsängsskydd mm ..

Svar på tråden nya ullared/gekås-tråden