• mammutten81

nya ullared/gekås-tråden

Här skrivs allt om Ullared och Gekås!

MEN uppmanar alla till att försöka svara på de flesta, i förra tråden blev man ofta ignorerad om man inte skrev om barnsaker eller barnkläder.

HÄR får man fråga om allt från kostnader, storlekar, öppettider, modeller, ja allt!

Ni som är nya kan gå in på www.gekas.se

Själv har jag en planerad bussresa i mars, där jag åker 02.00 på natten!!

• Svar på tråden nya ullared/gekås-tråden
  • Smurfan 81

Nån som vet om det finns regnskydd för barnvagn? Och hjulskydd för barnvagn? (typ som skoskydd...)

• Fru Indosaurie

smurfan
    regnskydd har jag hört att dom har, men inte hjulskydd.
    Efter att ha suttit i alla ullaredtrådar och spanatlägger man lite allt möjligt på minnet

• Smurfan 81

Fru Indo
    Tack! Jag har nog inte sett att det finns fler trådar!
    Ett regnskydd borde ju passa i princip alla vagnar, eller hur? Eller måste man köpa ett speciellt för det märke man har tro?

• Smurfan 81

Tackar! Den lägger vi i favoriter direkt!
    Ska ner första helgen i juli så jag tänkte ha en gedigen inköpslista tills dess...

• Fru Indosaurie

Smurfan
    Vi skulle ha åkt den här månaden men vi verkar inte riktigt få tummen ur.. =/ Får väl se hur det slutar.
    Ska ni åka bil över dagen eller hur gör ni?

• Smurfan 81

Fru Indo
    Ja och nej. Vi ska hälsa på en kompis i Småland först, åker ner på lördagen. Sen fortsätter vi ner till en kompis som bor i Gällared (ligger typ 2 minuter från Ullared) på söndagen och sover där till måndagen. Sen går vi på GeKås på måndagen (för att komma undan lite köer vill vi inte gå på helgen) och sen åker vi tillbaka till kompisen i Småland och sover en natt till. Då blir det inte så långt att åka i sträck plus att man får umgås med lite kompisar som man inte träffar så ofta!

• Pennye

Var i fredags och handlade massor... De hade jättesnygga väskor och mycket snygga kläder. Och inte alls så mycket folk som jag trodde det skulle vara.

• NovasMam

smurfan:

hej ville bara "varna" lite för regnskydden på gekås!!
    vi bor bara 40 min ifrån och har halva släkten jobbandes där så vi är där en del! och regnskydden te barnvagn är en (av väldigt väldigt få!!!) grejer jag inte rekomenderar å köpa där! det är riktigt dåligt!! (om det nu är samma fortfarande som vi köpte för ett halvår sen men de tror jag) vi hade en emmaljunga cerox vagn (och min kompis har ett annat märke på sin vagn) och det passade riktigt dåligt på båda vagnarna, sååå dåligt att vi båda fått gå å köpa annat (då köpte jag brios, även hon)
    det satt dåligt och öppningen var jätteliten så våra barn (mitt 20 mån och hennes strax över ett halvår) kunde inte titta ut alls när de satt på å de vill ju nyfikna barn kunna göra!! riktigt illa satt det iaf!

så även om de va billigt så åkte de tyvärr rakt ner i soptunnan!! =(
    gekås har ett spec märke på mycke av deras barn/baby-grejer som heter någon mä just baby tror jag och regnskyddet var av det märket!!

Svar på tråden nya ullared/gekås-tråden