• mammutten81

nya ullared/gekås-tråden

Här skrivs allt om Ullared och Gekås!

MEN uppmanar alla till att försöka svara på de flesta, i förra tråden blev man ofta ignorerad om man inte skrev om barnsaker eller barnkläder.

HÄR får man fråga om allt från kostnader, storlekar, öppettider, modeller, ja allt!

Ni som är nya kan gå in på www.gekas.se

Själv har jag en planerad bussresa i mars, där jag åker 02.00 på natten!!

• Svar på tråden nya ullared/gekås-tråden
  • tinaaaaaa

någon som har något billigt ställe man kan övernatta på när man ska till ullared? Vi har hört att det finns där det kostar 100kr natten.

• Mella72

Det finns på www.gekas.se olika förslag på boende om man vill övernatta (under turistinfo)

• tinaaaaaa

jo vet har kollat där men jag har hört att det finns ett annat ställe, en stunga som det bara kostar 100kr natten för 4per. och som ligger ganska nära.

• NovasMam

hej!
    någon som vet om gekås har resesulky med sufflett å ställbart ryggstöd?
    och vad den kostar?!
    jag har bara 45 min färd te gekås men vill inte åka dit i onödan eftersom vi inte har något annat vi behöver därifrån!
    de blir dessutom sååå lätt att man handlar massa onödigt, hihi!

• Skumpis

Har de cykelbarnsitsar på Gekås? Har för mig att någon ställt frågan förrut. Vilket märke i så fall?

• Hemma hos oss

Hej! Gick så snabbt förbi barnvagnar/barnsaker igår så jag såginte vad de kostade. Såg inte heller om de hade cykelbarnsitsar eller inte.
    Man kan ringa till affären och fråga efter varor och priser om man vill.

• sandy85

jag åker klockan 04:30 i natt :D laddar upp bilder på mina bästa inköp om ni vill se :)

• LillaMilou

Jag undrar om de har solskyddskläder till småbarn? (sådana där dräkter i UV-skyddande material)

Solskyddande keps köpte vi, men jag glömde kolla efter solskyddskläder sist.

Jag undrar också om det finns cykelstol?

Vad kostar hjälm till småbarn?

• ängeln 25

Är det nån som har köpt en gåstol på gekås?? Skulle vilja veta om dem är bra eller ej??

Kram

• LillaMilou

Novasmam, ja de har 3 sorters sulky. En paraplysulky, en större sulky (som heter BMX-vagn) med suflett och sedan en sulky som påminner om den äldre Emmaljunga-modellen (utan sufflett).

Jag tror att de kostar 189 (paraplyvagnen), 399 (sulkyn)och 429 (BMX-vagnen) kr. Vi har BMX-vagnen och den har något större hjul (svängbara) än en paraply-sulky och ställbar rygg. Vi är jättenöjda med den och har sett nästan likadana i andra barn-affärer för mer än det dubbla priset.

Sök på BMX-vagn här på FL så hittar du säkert mer info!

Svar på tråden nya ullared/gekås-tråden