• mammutten81

nya ullared/gekås-tråden

Här skrivs allt om Ullared och Gekås!

MEN uppmanar alla till att försöka svara på de flesta, i förra tråden blev man ofta ignorerad om man inte skrev om barnsaker eller barnkläder.

HÄR får man fråga om allt från kostnader, storlekar, öppettider, modeller, ja allt!

Ni som är nya kan gå in på www.gekas.se

Själv har jag en planerad bussresa i mars, där jag åker 02.00 på natten!!

• Svar på tråden nya ullared/gekås-tråden
  • anne h

Ok, gott folk, i morgon bitti bär det av ner till Halland där vi ska sova hos goda vänner, sedan på fredag ska vi shoppa loss på GeKås.

Vad de har där vet jag ju på ett ungefär, vi brukar sedan några år tillbaka åka ner vår och höst och handla alla kläder barnen o jag behöver för ½ år framåt, härligt att få det avklarat på en gång!

Nu tänkte jag även kolla i skoaffärerna utanför, vet ni om det är bättre pris i de eller är det samma som överallt?
    Vad har de för sortiment?
    Vet någon om de har större stl på damskor? Jag har en dotter som står mkt stadigt på jorden..  stl 44 är inte så lätt att hitta här hemma..

/anne.h med fyra perfekta barn
  • meesa

Anne H: Sko-Boo har bra priser på sina skor. Jag skulle vilja påstå att de ligger i samma prisklass som skopunkten, men har bättre kvalitet. När jag var där för en vecka sedan köpte jag söta små Nike-skor i stl 17 till min dotter. De gick bar aloss på 199:- Och till mig hittade jag ett par kanonfina slip-in sneakers för 179:- De har dessutom "dyrare" märkesskor, men dem tittade jag inte på så kan inte uttala mig om priserna. Inte heller vilka stl de har.

• Pimz

anne H: När det gäller barnskor har de ganska mycket Timberland, som är billigare än på andra ställen. De har även haft superfina Replay till bra pris.

• mammaNena

öresund: jag vet inte om den syns, men min bild längs upp till höger i galleriet, finns en stol som e inköpt på gekås.

anne h:Det finns väll allt på gekås.. kan inte tänka mig vad som inte finns.. eller det finns ju inga direkta märken som ex. po.p. och de e inte samma kvallite' som po.p. sen e det absolut värt att gå till sko-boo. jag köpte ett par Puma i storlek 17, för 150:- dom e jätte bra.. och dom har väldigt mycket skor!!! sen att försöka hitta tjej/dam skor i storlek 44, måste vara svårt över allt.. det e ju inte så vänligt.. ni får beställa på internet :P

• anne h
    mammaNena skrev 2006-05-24 13:31:52 följande:
    .anne h:Det finns väll allt på gekås.. kan inte tänka mig vad som inte finns.. eller det finns ju inga direkta märken som ex. po.p. och de e inte samma kvallite' som po.p. sen e det absolut värt att gå till sko-boo. jag köpte ett par Puma i storlek 17, för 150:- dom e jätte bra.. och dom har väldigt mycket skor!!! sen att försöka hitta tjej/dam skor i storlek 44, måste vara svårt över allt.. det e ju inte så vänligt.. ni får beställa på internet :P
    Jag bryr mig inte om po.p, mina barn är lite för stora för sånt. De går direkt på damavdelningen, flickorna.

Beställa skor på internet fungerar inte, man lär ju prova att gå i skorna. Det finns affärer i Sthlm som har stora stl, så vi får ta en sväng ner dit i sommar om det inte finns nåt lämpligt i Ullared.
  • anne h
    meesa skrev 2006-05-24 12:25:27 följande:
    Anne H: Sko-Boo har bra priser på sina skor. Jag skulle vilja påstå att de ligger i samma prisklass som skopunkten, men har bättre kvalitet. När jag var där för en vecka sedan köpte jag söta små Nike-skor i stl 17 till min dotter. De gick bar aloss på 199:- Och till mig hittade jag ett par kanonfina slip-in sneakers för 179:- De har dessutom "dyrare" märkesskor, men dem tittade jag inte på så kan inte uttala mig om priserna. Inte heller vilka stl de har.
    Då kollar vi där, är det de som ligger precis utanför eller?
  • anne h
    Pimz skrev 2006-05-24 12:56:22 följande:
    anne H: När det gäller barnskor har de ganska mycket Timberland, som är billigare än på andra ställen. De har även haft superfina Replay till bra pris.
    Behöver inga barnskor, de tre som handlar skor i vanlig skobutik har stl 40 och uppåt.
    men de kanske har bra skor för vuxna till vettiga priser.
  • Ekorrfamiljen

Sko-Boo ligger precis mittemot ingången till Ge-Kås. Skokanonen ligger längs med gången som går från parkeringen och fram till Ge-Kås.

Ekorren - stolt trebarnsmamma!
  • tiger85

Hälp!!!
    min sambo fyller 25 i sommar o vi åker till ullared på tisdag... e det möjigen någon som vet vad rakapparat kostar o om det fins någon bra där???? Behöver lite tips...

Svar på tråden nya ullared/gekås-tråden