• mammutten81

nya ullared/gekås-tråden

Här skrivs allt om Ullared och Gekås!

MEN uppmanar alla till att försöka svara på de flesta, i förra tråden blev man ofta ignorerad om man inte skrev om barnsaker eller barnkläder.

HÄR får man fråga om allt från kostnader, storlekar, öppettider, modeller, ja allt!

Ni som är nya kan gå in på www.gekas.se

Själv har jag en planerad bussresa i mars, där jag åker 02.00 på natten!!

• Svar på tråden nya ullared/gekås-tråden
  • mammaNena

evegirl: dom har inga direkta märkes grejer. isf får du hitta någon snarlik som kan passa till din vagn.

• Smurfan 81

Ok, tack. Då kan jag avvakta lite också! Han kommer ju inte sitta vid bordet och äta än på ett tag...

• augusti05

Imorgon bär det av för vår del
    Är det nån som vet om det finns micro/möjlighet att värma mat och/eller vatten vid cafeteriorna?

• sandy85

augusti05. dom har 2 småfik inne på gekås där man kan värma o även köpa mackor mm.. ta med 5 kr o 10or..

• augusti05

sandy85: tack, så då kan jag både värma lite burkmat och senare kanske göra lite gröt till min lille 9 månaders kille?!

• Nika och Noel

Regnskydd som passar till en BRIO-kombi? Finns det och vad kan en sådan kosta?

• Pimz

augusti 05: Det finns diskbänk med vatten, micro och allt du behöver!! (Man behöver inte ha med 5 och 10-kronor. Det finns växelautomat.)

• mammaNena

nika och noel: det finns. det e ett multi. men det e stort, så det passar säkert en brio oxå. det kostar väll runt en 50 lapp tror jag det var.

• öresund

Ingen som har bilder på inköp från Gekås? Kläder, prylar, whatever? Funderar på att ta en tur i sommar...

Svar på tråden nya ullared/gekås-tråden