• mammutten81

nya ullared/gekås-tråden

Här skrivs allt om Ullared och Gekås!

MEN uppmanar alla till att försöka svara på de flesta, i förra tråden blev man ofta ignorerad om man inte skrev om barnsaker eller barnkläder.

HÄR får man fråga om allt från kostnader, storlekar, öppettider, modeller, ja allt!

Ni som är nya kan gå in på www.gekas.se

Själv har jag en planerad bussresa i mars, där jag åker 02.00 på natten!!

• Svar på tråden nya ullared/gekås-tråden
  • tinaaaaaa

Sofia: tack=) vad skönt att höra.

Jag längtar så tills vi ska dit. mitten av sommaren,, eller den 12/7 blir det.

• sandy85

lillamilou: jag såg inga pottor där när jag var där --..

• tomcar1

Hej !
    jag ska åka till Ullared och Gekås mellan den 25-27 maj. Har de mycket sommarkläder nu ? Bara undrar.
    Mvh tomcar1

• sandy85

inte mycket i strlk 74-80 blev lite besviken!

• Stampe

tomcar1: När vi var där i slutet på april så hade de redan fått in sommarkläder, fast som föregående talare hittade jag inte så mycket i storlek 80 (kille), men det fanns en hel del att välja mellan till lite större barn. Jag hittade ganska många shorts till min stora kille.
    Men de får jätte många leveranser dagligen, så finns det inte den ena dagen så går det snabbt för dem att fylla på till den andra dagen.
    Hoppas du hittar det du är ute efter!

• PernillaWaxin

Jag ska dit i sommar, vi åker dit varje år ett par gånger. Min mamma var där nyligen och hon köpte lite kläder till min dotter. Hon hade storlek 62 men 68:orna från gegås var som 62:a annars så en storlek större för säkerhetsskull. Ville bara tipsa om det så att ni inte får för små klder till era barn

• littletiger

Sommarkläder till vuxna? Kjolar, toppar, blusar etc? Träningskläder?

• sandy85

littletiger: dom har mängder med sommakläder till vuxna.. hur mycket som helst!!

• littletiger

sandy85:

ok! då får jag väl övertala mamma att vi måste åka dit snart

Svar på tråden nya ullared/gekås-tråden