• mammutten81

nya ullared/gekås-tråden

Här skrivs allt om Ullared och Gekås!

MEN uppmanar alla till att försöka svara på de flesta, i förra tråden blev man ofta ignorerad om man inte skrev om barnsaker eller barnkläder.

HÄR får man fråga om allt från kostnader, storlekar, öppettider, modeller, ja allt!

Ni som är nya kan gå in på www.gekas.se

Själv har jag en planerad bussresa i mars, där jag åker 02.00 på natten!!

• Svar på tråden nya ullared/gekås-tråden
  • NovasMam

tessou:

märkeskläder?? näeeee räkna INTE med det men det kan dyka upp nåt enstaka! jag har bl.a fått tag på en mexx-vinteroverall te min dotter, men sånt e ovanligt =)

• Toke

Hejsan, jag tycker att regnskyddet på ullared har fungerat kanon för oss. Vi har haft två vagnar en vanlig duo vagn och en tre hjuling...kanon till bägge. Det är en tjäck väska till och super billigt!

• NovasMam

toke:

till vårt regnskydd fick man inte en väska till, det låg bara i en plastpåse, så de kan inte vara samma..

så varning för regnskyddet som inte ligger i en liten väska =)

• Ekorrfamiljen

Ge-Kås egna babyprylar heter Babyboom! Deras babysitter är kanon!! 189:- Rekommenderar också nätkassen till vagnen. Bara 20:-.

Ekorren - stolt trebarnsmamma!
  • NovasMam

ekorren:

så heter de jaaa.. tack!
    nätkassen har vi mä, kanon! även sulkyn mä sufflett å reglerbart ryggstöd för 439:-, den har också varit super å otroligt prisvärd!!

• Toke

Jag kommer inte ihåg vad regnskyddet kostade...men jag skulle tippa på allt mellan 20-40 kr!

• NovasMam

meesa:

näee de har jag inte! men jag kan fixa om du vill kika...
    den e precis likadan som den som finns på jysk (för 699 förutom i färgerna.. modellen e exakt!!
    får springa ut å hämta den ur garaget å ta en bild på den.. hojtar när jag gjort de..

• TrollHelga

på onsdag ska vi på gekås!!Tjoho! Hoppas verkligen de har kvar modivagnen!

Svar på tråden nya ullared/gekås-tråden