• mammutten81

nya ullared/gekås-tråden

Här skrivs allt om Ullared och Gekås!

MEN uppmanar alla till att försöka svara på de flesta, i förra tråden blev man ofta ignorerad om man inte skrev om barnsaker eller barnkläder.

HÄR får man fråga om allt från kostnader, storlekar, öppettider, modeller, ja allt!

Ni som är nya kan gå in på www.gekas.se

Själv har jag en planerad bussresa i mars, där jag åker 02.00 på natten!!

• Svar på tråden nya ullared/gekås-tråden
  • himla

Provar här med.....

1. finns det någon kafeteria / toaletter inne i butiken....

2. Aqua Play ( vattenbana i plast som man kan göra små plastbåtar i) ...är det något som någon sett ...pris i så fall....

Himla med sonen Pontus 040812 & gravid i v. 21+2
  • Skumpis

himla - Ja, det finns både toaletter och kafeterior. Ta dock med mynt eftersom cafeteriorna är obemannade.

• tomcar1

Hej !
    Ett litet tips från mig:
    Vi är några stycken som brukar hyra en stuga strax utanför själva Ullared. Vi ska åka dit nu mellan den 25-27 maj. Det är perfekt. Då kan man shoppa, åka till stugan för att prova kläderna man köpt och sedan åka tillbaka dagen där på och byta om man vill och köpa nytt som passar.Och givetvis gå en runda till : )
    Mvh tomcar1

• Rigmor Mortis

Sist jag var där såg jag att de till och med kör ett litet shopping-"tåg" mellan campingen och varuhuset, gratis för dem som bor där tror jag

• Mella72

Någon som vet om de har scrapbookingsaker där?

• Smurfan 81

Hur är det med matstolar? De sålde tydligen Antilop för bara 29:- på IKEA i helgen (ord. 99 men jag missade det... har de billiga matstolar på GeKås?

• mammaNena

smurfan81: jag har köpt en sån stol man hänger på bordet. jag tror den kostade 129 kronor. e inte riktigt säker, men det e jätte bra.. väldigt bra kvallite för att vara just gekås..

TS: shit, du ska verkligen pina dig mitt i natten för att åka till gekås.. bor du långt bort?? jag bor bara någa mil ifrån och gekås e det stället jag hälst av allt försöker undvika :P

• Smurfan 81

helenas83
    Ok, tack. Vi har redan en sån stol, problemet är att vi har glasbord i köket och stolens fästen var inte tillräckligt långa för att kunna sätta fast den på bordet... Så antingen måste vi köpa en stol man ställer på golvet eller köpa ett nytt matbord...

Nån som sett matstolar man ställer på golvet på GeKås?

• EveGirl

Hej Alla..

Vi ska till llared på torsdag och ska bo på campingen,,och så ska vi gå på gekås på fredag.Ngn som vet om dom har sittvagnsdyna till brio zenit????

//Eva

• Skumpis

Smurfan 81 - Vet ej men jag vet att IKEAs Antilop helt klart är värda sina 99 kr. Det är den absolut bästa stolen att börja med tycker jag. Köp även bordet till för 49 kr så kan de sitta där och kladda hur mycket som helst och det är jättelätt att tvätta av.

Svar på tråden nya ullared/gekås-tråden