• mammutten81

nya ullared/gekås-tråden

Här skrivs allt om Ullared och Gekås!

MEN uppmanar alla till att försöka svara på de flesta, i förra tråden blev man ofta ignorerad om man inte skrev om barnsaker eller barnkläder.

HÄR får man fråga om allt från kostnader, storlekar, öppettider, modeller, ja allt!

Ni som är nya kan gå in på www.gekas.se

Själv har jag en planerad bussresa i mars, där jag åker 02.00 på natten!!

• Svar på tråden nya ullared/gekås-tråden
  • tinaaaaaa

sandy85 ; Tackar=) ska ju upp i sommar så alltid bra att veta.

• 83an

Är det ngn som vet om det finns parasoll till barnvagnar i Ullared?
    Och passar de i så fall till alla vagnar?
    Vad kostar de?

Behöver svar omgående!!!

• Sofia 80

83an: Det här svaret blir ju inte så omgående, men det finns i alla fall parasoll. De kostar ca 70 kr. Jag tror de passar alla vagnar.

• 83an

Sofia 80: Nä inte så omg med det gjorde inget Tack iaf... Hoppas på att min kompis hittat ett, måste ju ha ett...

• sladdis på G

Jag var på Gekås igår, (onsdags) jättelite folk, eller lagom.
    Köpte bla. jättesöta saftglas "sagaform" under 15:- för en 3 pack. Kan helt klart rekomendera dem när man har små barn.
    Köpte en massa annat bra också o framför allt, som alltid när jag är där, (är där säkert en gång i månaden) slank det ner ett par leksaker till lillgrabben.

• tinaaaaaa

är det bra prismärkt och så?

• tea79

mormorvädervax: Ja de tycker jag att det är.. Har aldrig haft problem med de iaf..

• tinaaaaaa

tea: ok bra att veta. hehe jg jobbar själv i ett varohus och det är massor problem med priserna, många klagar, men sen är det folk som byter skylltar mm.

• Sofia 80

MormorVädervax: Jag tycker det är jättebra skyltat! Har nog aldrig undrat över något pris där, och jag tar inte något utan att titta vad det kostar (oftast inte i alla fall . Men i "vanliga" affärer som finns här hemma....typ mataffärer och så.....är det ofta dåligt skyltat tycker jag.

Svar på tråden nya ullared/gekås-tråden