Serah skrev 2016-02-22 20:18:20 följande:
Åh! Då förstår jag att du är orolig! Är det tidiga missfall du haft innan? Tänkte om du kunde trösta dig med att du nu gått över den värsta perioden och går över till den lite mer säkra. Plus att du varit på kub, med bra resultat antar jag.
Jag trodde det var kört för oss innan kub ul, kände ju inget alls, inga symptom öht. Förutom tröttheten då. Men det var sån lättnad att se en liten figur på skärmen!
Går in i v13+0 imorgon. Vågade mig på att ladda ner gravidappen igen. Med trean gjorde jag det inte förrän i v 17 eller nåt. Var så orolig hela tiden. Hoppas du kan slappna av ännu mer efter rul! :)
Hej hej, , ja mina tidigare mf var väldigt tidiga, hade jag inte plussat så tidigt så hade jag kanske inte märkt att jag var gravid,(förutom den enorma smärtan när det hände) Men jag visste och det gjorde riktigt ont in i själen dom första gångerna men sedan stängde man av. Tills nu, då oron kommer smygandes när jag helst av allt vill njuta. Jupp Kub UL gick bra och hon var väldigt livlig och verkar dessutom redan ha temprament, När bm skulle knuffa lite på henne så drog hon upp ena benet och sparkade till, för att sedan vända ryggen till, haha va vi skrattade. Min man sa det, jaa mammas berömda temprament ;) Jag har inte vågat regga graviditeten på varken pampers eller libero, och kommer vänta lite till ändå, går in i vecka 14+.0 imorgon tror jag. Så ja den mest kritiska perioden är över, dessutom så är jag redan så stor att många tror att jag är i 5-6 månaden, hahaha Men det blir väl så med 3 dje barnet :) Jag som dig, har inga symtom, mer än ömma boobs, thats it. Jag hoppas också att jag kan slappna av efter rul men det känns som en evighet tills dess, hehe när är du beräknad? Och tack för svar :)