Axelberg79 skrev 2016-03-05 15:48:09 följande:
Vid inskrivningen sa min BM att det borde vara lag på att gravida ska har förbud på att googla... hahahahahahahaha jag tyckte det var väldigt roligt sagt. Tycker att man bara får höra skräck historier och blir uppstressad. Jag är mycket mer orolig nu med denna lillsmurf än när jag skulle få min son för 13 år sedan.
haha hon har en poäng, efter vårt prat om listeria innan idag så fck jag kraftig huvudvärk ocg tycke mig få alla symtom på listeria. la mig att sova och vaknade nu. Jag åt ju rökt kalkon igår och idag, meeen nu är det slut på det med även om det står att så länge det har lång hållbarhet så är det ingen fara, men varför ta risken...hua...
När jag fick min dotter för 17 år sedan så åt jag allt, och då menar jag allt. Var inte det minsta orolig för något...helt underbart, fick nojja på kaffe så lätt slank 13 koppar ner per dag.
Med min son så kom nojjan (5 år sedan) och jag blev mer och mer försiktig och till slut som nu, paranoid, hahah 14
ul.hm....
Denna gången paranoid redan från början och har svårt att sluta att oroa mig för diverse saker, har inte känt av lillan direkt idag så nu oroar jag mig för det, kanske huvudvärken som var extrem var ett tecken på något dåligt...suck....Hopas jag får känna henne snart..igen.
Josefineq skrev 2016-03-05 17:25:06 följande:
Jo det vet jag men jag fick rul i v 21 :( därför jag tyckte ditt var "tidigt". Haha ok. Skönt att höra att vi alla är oroliga i stort sätt och förhoppningsvis i onödan!
ahaa, jag förstår , jag tror att jag kommer vara i vecka 19 eller dyl när det är dags :) jaa denna ständiga oro...fruktansvärt, nu sitter jag här och undrar om min huvudvärk är listeria som hoppat på mig, hahahahaahah