BF Augusti 2016
Hur känns en sammandragning?
Hur känns en sammandragning?
Ursäkta frågan men är det någon mer som har "fitthugg" ? lixom hugger till rakt upp i underlivet rätt vad det är? Gör relativt ont.
Har inte heller direkt nån lust till sex. Känner mig alldeles för trött på kvällarna.
Tror jag börjar få foglossning nu också :/ hade ganska ont i ryggslutet efter att jag gått och hämtat de äldre barnen på skolan >.<
Kommer det vli bättre om man försöker röra sig och gå mer?
Ursäkta frågan men är det någon mer som har "fitthugg" ? lixom hugger till rakt upp i underlivet rätt vad det är? Gör relativt ont.
hahaha jaaaaa har kännt lillan putta i ett par timmar nu, rena aerobic passet där inne 
Hahah va fel det kan bli ibland..... opålitlig =opåläst..
Jag har bf 10 augusti. Finns det någon chans att jag ska ha blivit gravid med en kille jag hade samlag med i September? Eller måste det varit ett samlag i i november som resulterade i graviditet?? Blev ni alla gravida vid ett samlag i november? Varför jag frågar är för att jag inte han få tillbaka min mens efter jag slutade med p-pillrena så kan inte räkna utifrån sista mensen (har endast gått efter ultraljud)
Kan det vara farligt för bebisen om jag rör på mig för lite? Har under hela min graviditet lidit av trötthet och illamående så har mest blivit sängliggandes, (är endast i vecka 18 nu) och när jag väl rört mig utomhus har det varit att jag tagit bilen till jobbet och väl på jobbet sitter jag ner hela dagarna. Klart jag rört på mig lite utöver det men inte alls mycket. Undrar om bebisen kan ta skada av att jag rör på mig för lite?