BF Augusti 2016
Nu rinner tårar nerför kinderna, men det är av glädje å lättnad...
Såå lycklig just nu, överläkaren från infektion på östra sjukhuset ringde mig nu, Min lever är helt återställd och jag blev nyss friskförklarad, Han påpekade också att jag var ett alldeles särskilt fall, hahaha som blivit frisk så fort, dom hade räknat med sjukdom i minst 1 år till Smiley smile Och lillan i magen ser inte ut att ha påverkats av det, han kallade oss unika Smiley heart Smiley smile *glädjetårar* Dom vill fortsätta att följa upp oss då ingen av oss skulle ha överlevt, på mig ville dom göra en akut levertransplantation, men jag sa nej för då skulle lillan dö...dom gav mig en vecka med medicin för att se om det gav resultat, tackar gud för att det gjorde det å lillan mår fint ...kan inte ens med ord beskriva hur jag känner nu....
Dom kommer ta prover på bebis när hon kommer ut för att se att hon inte fått några problem med sin lever, men risken för det sa dom var minimal....Läkaren sa- Hon skulle inte ha överlevt detta, så ni är båda unika , nu bara gråter jag..
DomSmiley heart
Höjer mitt glas å skålar med en stor kall mjölk :)
, ja jag känner mig så lättad och glad, vi överlevde emot alla odds, haha galet :)