BF Augusti 2016
Jag frågade bm om jag fick lyssna på bebis hjärta för art se om allt var bra idag. Men de lyssnar inte på hjärtat innan v 25 :(
Måste fråga, allt är ju frivilligt att svara på-
har ni någon som helst sexlust?
Jag har det inte. bara tanken, och jag älskar min man så det är inte det, har bara ingen lust.
Åh vad kul att tråden är så välanvänd ![]()
Usch din stackare skatten must, du o tösen är verkligen riktiga lämpar, fy vilken tuff tid för er båda, krya på dig.
Ang sexlust så jo den har ökat, fast hade jag förväntat mig då det varit likadant de andra graviditeterna.
Ang vikten som nån frågade om, tror jag gått ner 4-5 kg o sen upp 1-2

Ibland faller lusten på och ropar jag på sambon (om han är hemma...) Men tyvärr lyckas jag aldrig få lika bra orgasm som innan.... Lite besviken är jag eftersom när jag var gravid med min son då hade jag en enorm sexlust....
Nä lusten är som bortblåst, orkar inte ens tänka på det ![]()
Japp jag använder Nigerex tar en innan jag ska lägga mig har funkat mycket böttre än duroferon!
Visst är det jobbigt med förkylningen!! Använder du nässpray? Vad får man använda egentligen? Tack för tipsen! Har varit på det och det är superbra där! Nu när man sett en del där redan kan man "mingla" runt mer utan stress ![]()
Fick min första sammandragning igår, i ett blint raseriutbrott...
blev lite orolig för själva sammandragningen men så fort jag lugnade ner mig så släppte det och sedan så ska väl kroppen börja träna lite snart antar jag, någon annan som känt av det redan?
Var som sagt första igår och då var jag rasande så fick den nog på grund av det..
Någon mer som ska ha sen avnavling?
Nä lusten är som bortblåst, orkar inte ens tänka på det ![]()
Japp jag använder Nigerex tar en innan jag ska lägga mig har funkat mycket böttre än duroferon!