BF Augusti 2016
Du kan ju alltid fråga på Apoteket :) dom brukar va duktiga och har tips
Du kan ju alltid fråga på Apoteket :) dom brukar va duktiga och har tips
Man kan ta blutsaft, min BM rekommenderade att kombinera med Niferex. Men jag tänker att de är ju själva järnet som gör att man blir förstoppad, så då spelar de väl ingen roll vart de kommer ifrån? Järn som järn :) eller har jag fel?
Visste bara att man kan få spruta :) hoppas järnet löser sig för er! Känns bra att mitt äntligen gått upp och ligger så bra :)) men då är det annat som ska strula istället.. Haha! Alltid nåt
Oj vad mycket att läsa om man missar en dag haha :O
Välkommen Evelina!
49 dagar kvar idag :) jag kommer ihåg när det va 127 dagar precis haha.. Och nu är det så nära :S
Misszandra! Skattenmust! Vilka jobbiga nyheter. Förstår att det känns tungt för er men skönt att vi är så långt gångna så att det inte är några problem :) hejar på er! <3
Haft en jävlig mensvärk hela dagen igår och på kvällen kom det något som jag misstänker va slemproppen. Hade mer mensvärk efter det :O somnade och har kunnat sova någorlunda okej men vaknade idag med mer mensvärk än igår! Ska ringa BM senare. Är i v. 34 nu
Ja som tur är så är det väl inte mågon större fara om hon skulle komma nu.. Hade ju velat att hon kom någon vecka tidigare än BF men inte flera! :( ska se till att bli undersökt!
Ja verkligen många som känner av! Hoppas det går bra för dig misszandra! Vila vila :) tur att vi är så långt gångna ;)
Ja som tur är så är det väl inte mågon större fara om hon skulle komma nu.. Hade ju velat att hon kom någon vecka tidigare än BF men inte flera! :( ska se till att bli undersökt!
Ja verkligen många som känner av! Hoppas det går bra för dig misszandra! Vila vila :) tur att vi är så långt gångna ;)