skattenmust skrev 2016-04-18 11:18:25 följande:
Hej hej tjejer :)
Hoppas att allt är bra med er alla, jag har varit frånvarande ett tag så svårt att läsa ikapp så mycket, men hoppas att alla mår bra :)
Vecka 22 idag, så glad, känner lillan vare dag nu, och vi busade igår, jag puttade lite på henne å hon puttade tillbaka, haha
Var inne på ul för ett par dagar sedan då en kvinna stor som en koloss bestämde sig för att pressa ner sin hand rakt i magen på mig å häva sig upp från sätet i bussen, jag blev rasande men mest rädd, dock så var allt okey med bebis :)
Jag håller mig för det mesta hemma nu, men idag fick jag sms om att min beställa baby box har kommit så den ska jag hämta, Vi har handlat en del till henne nu även om det fortfarande skrämmer mig.
Jag har lugnat ner mig en del vad det gäller utbrott, men kan störa ihjäl mig på saker än..försöker dock kontrollera det, haha
Kram från mig
Urs vilken läskig människa! Att ens göra så överhuvud taget, men sedan på en gravid kvinna! Skönt att allt var bra :) Väntar fortfarande på min beställda baby box, ska bli kul att få den :D!