• moen

BF Augusti 2016

Har tyvärr fått mycket bristningar på insidan av låren! Känns inte kul.. Har inte blivit större över låren så de är konstigt :( har fått två streck på varje sida på höfterna också..

Har haft foglossning nästan ända från början. Vissa dagar är värre än andra. Skönt att jag studerar hemifrån, annars hade jag vart tvungen att bli sjukskriven då ja arbetade på förskola innan! Vissa dagar kan jag inte gå. Är hemskt att promenera med hundarna dessa dagar.. Har använt mig av kryckor.

(Oj vad jag gnäller!)

• moen

Vi har varit alldeles för pirriga så köpt allt redan! Förutom till skötrummet då vi har stambyte å total renovering från och med maj tills lilltjejen kommer (hoppas dom hinner klart i tid!).. Så får bli att köpa sen när vi vet hur tvättrummet/skötrummet ska se ut :)

Köpt (och fått) i lite olika storlekar men har några i stl 50, mer i 52 och några saker i 56. Hoppas de blir bra! Sambon är orolig för att vi behöver köpa ännu mindre då våra vänners son drunknade i 50 men tror inte de?

• moen

Vi har köpt en Brio Happy med 4 fasta luftdäck. Fick en ny på 50% rea då det är en utgående modell. Kände mig nöjd när vi fått hem den och allt då vi går mycket i skogen och vi ville h en stabil vagn! Men nu när jag ser alla smidiga vagnar med 2 "rörliga" där fram blir ja osäker.. Men gjort är gjort :) blir säkert bra.

Jag längtar också till BF! Tycker det ska bli så kul att få uppleva en förlossning! Vill absolut inte ha någon bedövning men får se hur se blir med det när det väl gäller! Men har en lågt sittande moderkaka så vet inte om jag får uppleva det eller om jag måste göra kejsarsnitt. Får reda på hur det blir efter extra ultraljud i v 33. Är så orolig och kommer bli jätte ledsen om jag inte får föda vanligt :(

• moen