BF Augusti 2016
Lät gott Zarizen! Ska testa ;) tack
Lät gott Zarizen! Ska testa ;) tack
Åt inte kött innan grav men bestämde mig för att göra det när jag blev gravid (då jag inte varit vegetarian så länge). Äter frukt och c-vitamin rika grönsaker hela tiden, och dricker bara mjölk till frukost då de gör så att kroppen får det svårare att ta upp järnet. Leverpastej har jag också ätit mycket utav.
Hade 104 i v 8 och 106 nu :( känner mig inte tröttare än vanligt men om jag har haft det länge kanske jag inte kommer ihåg hur det var när jag va pigg haha!
Får bli mer gröna grönsaker och frukt så kanske jag kommer upp i lite högre värden :D
Jag undrar också vad brevet ska innehålla? åh va spännande allt är :D vill att det är augusti nu nu nuu!
Avnavling? Antar att det är när man klipper navelsträngen? Varför vill man göra sen? :) kan ju inget om sånt här haha..
Kela, jag tror det är samma som jag har. Känns som kramp/träningsvärk/trötta muskler i sidan av magen/revbenen. Frågade min BM och hon sa att det är livmodern som trycker på lungorna. Ibland gör det så ont så ja nästan inte kan andas. Oftast när jag sitter.
Vet inte om de e samma men låter lite lika
Eller livmodern som trycker upp organ så de trycker på lungorna ska det vara :)
Välkommen Linutis :)
Hazel: Jag har en personförsäkring hos Skanska så blev inte så svårt att välja. Köpte Gravidförsäkning Plus för 1100kr (tror jag den kostade). Ingick en del men jag jämförde aldrig med andra bolag. Tycker det är skönt att ha alla försäkringar samlade så man inte har hos massa olika :))
Skanska?! Vad skriver jag :) är helt nyvaken.. Skandia* ska det självklart vara
Är det inte bara att vi tar förra listan och dol som inte skrivit ort får göra de?
Lägg till er ort här istället:
2/8 Moen, 23 år, Stockholm, första barnet, flicka
3/8 HJohannesson, 27 år, första barnet, okänt kön
7/8 anlili, 36 år, andra barnet, flicka
17/8: Snuttispluttis, 29 år, andra barnet, flicka
17/8: minMonchichi, 34 år, första barnet, okänt kön
19/8 Malin, 28 år, andra barnet, pojke
21/8 Kela1981, 34 år, andra barnet, flicka
22/8: Zarizen, 36 år, andra barnet, pojke
25/8 Mika, 29 år, Tingsryd (Småland),sjätte barnet, pojke
25/8 Nmg, 32 år, andra barnet, pojke
27/8 Mulan91, 24 år, Stockholm, andra barnet, okänt kön