• moen

BF Augusti 2016

Hahaha ja det blev lite fel.. ;)

• moen

Åh skattenmust! Tråkigt att höra att han betedde sig illa. Så skönt för dig att ha kommit ur det förhållandet. Stark du är! :) du kommer klara dig alldeles utmärkt på egen hand ;) och nu får du en liten dotter också som blir din värld <3

• moen

Har tagit 11 bilder totalt så blir lite då och då när jag kommer på det :)

Jag var laktosintolerant innan grav men klarar av laktos nu när jag är gravid! Jättekonstigt.. Till och från blir jag lite förstoppad av järn tabletterna men är oftare att jag måste springa på toaletten några gånger om dagen (då jag ätit nåt speciellt.. Vet ej vad det är).

Mätte magen sist jag var hos BM i v 25+1. Va nästan alldeles i mitten på skalan, pyttis över mittenstrecket :)

• moen

Eftersom jag är hemma mycket blir det mest myskläder :) har köpt 2 jeans och några få tröjor från H&M till då jag ska visa mig bland folk men inget spec.. Har 2 klänningar också som jag använt på dop och bröllop och dom blir nog bra i sommar! Men kommer nog inte direkt investera i så mycket mamma kläder, utan lägga pengarna på annat :) vanliga långa linnen som jag hade från innan fungerar också bra!

• moen

Ska man göra urinprov? D: har inte gjort ett enda sen inskrivningen då de kollade med gravtest... E lite skeptisk mot min BM. Det har varit lite missar och så med andra saker och hon verkar inte alltid lyssna på mig.

Har tänkt lite på förlossningen. Min svärmor tog upp att man kan få lavemang? Är det nåt att rekommendera? Hur har ni gjort/ska göra? Man vill ju inte råka skita på sig hahaha!

• moen

Hmm okej! Får ta ett snack med henne när vi ses om 2 veckor.. Berättade för min sambo om de här ni skriver om och han blev ju så orolig :'D "Vi måste åka NUUU och ta URINPROV!" hahaha :D försökte lugna honom med att det säkert inte va brådskande och att vi nog kunde vänta 2 veckor. Oroliga pappan :) <3

Men får kanske ta en funderare på om man ska byta. Får se vad hon har att säga om att vi inte tagit något prov än.

• moen
    Kela1981 skrev 2016-05-04 12:51:30 följande:
    Tror du kan få det som du vill.
    Personligen ser jag hellre att det kommer en liten korv än att bebis och bm blir nerkletade ha ha ha..... Usch vad äckligt!
    Tror verkligen inte det är något som bm reagerar över plus att dom flesta känner nog inte ens om det händer :)
    Haha nej urs va du fick det att låta äckligt! :) Nej kanske inte nåt man ska ta då.. haha!
  • moen

Urs vad jobbigt att må illa! Mådde själv illa och spydde väldigt länge och inget hjälpte. Blev så lycklig när det äntligen gick över! Nu är det inte långt kvar, håll ut!! (lättare sagt än gjort).

Svar på tråden BF Augusti 2016