BF Augusti 2016
Skönt att jag inte e ensam! Haha :)
Hahaha stackars män ändå... De har lust men samtidigt är tanken på stackars bebisen som får besök hemsk för dom HAHAHA vad roligt att du skämtade så med honom!
Lite obehagligt d ju ändå att tänka att de känner av eller hör nåt av själva akten haha... Försöker typ förtränga den delen xD
Saken är ju den att dom faktiskt hör nu, dock så vet dom ju inte var själva ljudet beror på, men det är klart om ungen skriker på BB- Knulla mig, jaaaa gör det!! Då har man ju bevisat att dom förstår mer än man tror, hahahahahahaha
Tack skattenmust ![]()

Vaknade till inatt eftersom jag har hosta och är torr i halsen och kände rörelser i magen. Gulligt
v17+0 Idag. När känner ni era? Är det när ni ligger på rygg?
så lite rara du Skulle ha svarat tididare idag men har en såndär jättekänslosam dag där jag bara gråter typ, för ingenting...hahaha galet..hahahaha, han kan verkligen förföra mig, *asg* det var inga dåliga creds, haha min man är helt underbar men jag e väldisgt skeptisk till sex, så den lyckas jag på ngt vis stänga av..
NMG- Jättefin bebis mage :)HAHAHAHAHAAHA nU dööör jag av skratt :DJag förstår exakt hur du menar, jag dansade runt lite här idag med musik på när min man satt i soffan å såg helt paff ut när ena plagget efter det andra åkte av, hahahaha jag är ju åxå fortfarande kvinna även om det mesta kretsar kring bebis nu, Vi hade ju kuttrsju igår och jag sa till min man efteråt, ja nu är nog bebis i chocktillstånd och undrar vad som petade henne i sidan, så lutade jag mig ner å ropade till magen, ingen fara, bara pappa som hälsar på :D HAHAHAHAHAAHAH
Han såg inte lika road ut som jag som vek mig dubbelt av skratt.
Min fd som jag har dom andra barnen med, han vägrade ju sex under hela graviditeten, han sa- Men barnet bor där inne, man ska visa respekt, jag vill inte att ngn stoppar ner ku*en i min brevlåda. hahahaha sicka tankar.Jotack ,min man har varit utan i månader, ja typ sedan jag blev gravid, klart jag får dåligt samvete men vi ska ju båda må bra av det. Min man blir galen av att se mig röra mig överhuvudtaget, han tittar på mig som om jag vore en liten pralin, hahaha
Men han respekterar min rädsla pga vad som hänt innan. Men klart jag känner med honom, så jag försöker att ge han mer kel nu istället för själva samlag, man kan ju njuta av varandra på annat sätt med ;)
Någon annan som fått en vansinnig huvudvärk? Jag som aldrig ty har det känner av det lite väl ofta, det bara spränger i huvudet...