BF Augusti 2016
Blev bara orolig för der står på 1177 att man ska kontakta läkare om
Man har svår huvudvärk och spyr om
Man inte har migrän, men jag vet ju inte om jag har migrän? Har inte haft det innan.. Men som sagt det va 2 v sen
Blev bara orolig för der står på 1177 att man ska kontakta läkare om
Man har svår huvudvärk och spyr om
Man inte har migrän, men jag vet ju inte om jag har migrän? Har inte haft det innan.. Men som sagt det va 2 v sen
Tack! Det kanske har med graviditeten att göra? Har nästan aldrig huvudvärk annars, men har inte haft huvudvärk sen den dagen heller, känns som att om det vore farligt så skulle
Väl fler saker ha visat sig under dessa dagar? Känner redan nu att jag är stressad och
Mår illa för jag läste detta, hoppas sambon kommer ikväll annars blir hab kvar på sjukhuset med vår anhörig. Mår alltid mer illa när jag får panik ...blir oxå stressad om jag "tror " att jag är sjuk och blir ensam hemma. Suck för denna hypokondri
Pratar du med nån om ångesten? Vilken hjälp har du fått? Min kan vara borta länge sen komma plötsligt som tex att hag va på hotellet med dottern och blev orolig att om jag blir sjuk pga huvudvärken ska dottern ringa ambulans och det blev värre då. Jag fick hjälp med samtalsstöd förut det hjälpte faktiskt.
AhA fick du migrän när du väntade sonen?
NMG
Det är jättejobbigt periodvis, jag går ca 2 gånger i månaden, innan var det oftare, vissa perioder så ringer jag och pratar lite utöver våra möten. Jag tycker att du ska be att få ta upp den kontakten igen. Det hjälper mycket 
Här är boven till dramat här hemma idag 

Tack det ska jag göra <3
Och jättesöt katt Skattenmust! Jag är mer hund- än kattperson, men älskar de flesta djur så hade gärna haft katt också. Men min man hatar katter så jag får nöja mig med att han har lovat att vi ska ha 2-3 hundar i framtiden ;)
Från det ena till det andra, här har det shoppats de senaste två dagarna.. Vårkänslor? Deppig mamma? Jag vet inte, men har gått åt 1000 på hm, 3000 på jollyroom, 1000 på lekmer, 1500 på nöstebarn (ullkläder) och 500 på adlibris. Kläder, leksaker och böcker till dottern, mamma/amningskläder och lite till bebisen. Tröstar plånboken med vetskapen om att den slipper betala 12000 i hyra snart ;)